دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
خوردنی‌های شادی‌بخش - پزشکان استرالیایی تاکید کردند که مصرف بیشتر میوه -خوردنی-شادی

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

پزشکان استرالیایی تاکید کردند که مصرف بیشتر میوه و سبزیجات انسان را شادتر می‌کند.

به گزارش ایسنا، گروهی از متخصصان دانشگاه کوئینزلند اظهار داشتند: بررسی انجام شده روی 12 هزار نفر حاکی از آن است که مصرف هشت سهم یا بیشتر میوه و سبزیجات در طول روز وضعیت روانی فرد را بهتر کرده و ارتقا می‌دهد.

دکتر «ردزو موجسیس» گفت: دستورالعمل‌های موجود در مورد مصرف میوه و سبزیجات غالبا روی سلامت جسم تمرکز داشته و به ندرت به تاثیرات آن روی سلامت روان توجه دارند. در این تحقیق مصرف میوه و سبزیجات در افراد شرکت کننده در مطالعه مورد بررسی قرار گرفت و با میزان رضایت، استرس و حس نشاط در آنان درجه بندی شد.

به نقل از خبرگزاری شینهوا، به گفته متخصصان مصرف قابل توجه میوه و سبزی در طول روز تاثیر به سزایی روی وضعیت روحی و روانی فرد دارد و خوردن بیشتر آنها در بهبود سلامت روان موثر است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits