دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پیام رئیس جمهور به همایش سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف‌آباد
0
پیام رئیس جمهور به همایش سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف‌آباد - به گزارش افکارنیوز، رسول زرگرپور استاندار اصفهان -پیام-رئیس-جمهور-همایش-سرداران-شهید
پیام رئیس جمهور به همایش سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف‌آباد

به گزارش افکارنیوز، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در همایش سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف‌آباد حامل پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران بود و این پیام را در همایش به گوش حاضران رساند.

متن این پیام بدین شرح است:

شهیدان غبار قرن‌ها غفلت و فراموشی را از دلها زدودند و آیات روح بخش قرآن را بر گوش همگان نجوا کردند، آنان با خون پاکشان دلها را شستشو دادند تا قابل فیض دیدار حق شوند. تکبیرشان جان‌ها را هوشیار کرد و مشعل جانشان صراط مستقیم حقیقت را به جهانیان آشکار ساخت. این عاشقان با صبر و ایثار و اخلاص بهترین انسانها را در مکتب سعادت بخش اسلام عزیز پرورش داده و کوتاه‌ترین راه رسیدن به معشوق را فراروی بشریت قرار دادند.

نجف‌آباد یکی از پرافتخارترین خاستگاه‌های پاک‌باختگان در عصر ماست مردم متدین و انقلابی این دیار با درس گرفتن از عالمان مجاهد و زاهدان عامل در دفاع از ارزش‌های مکتب الهی اسلام الگو و سرمشقی ماندگار برای جامعه به یادگار گذاشتند و همچنان صبورانه و آگاهانه مدافع نظام و ارزش‌های گران سنگ اسلام بوده و هستند.

این افتخار بزرگی است که به مناسبت کنگره ملی سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف آباد، ارادت و عشق قلبی خود را به شما مردم صدیق، انقلابی، مومن، شجاع، رزمنده و ولایت مدار تقدیم نمایم.

مردم شریف شهرستان نجف‌آباد در ایام دفاع مقدس با تقدیم این ستاره‌های درخشان، دشمن را مایوس کردند، مردمی که با صبر و بردباری و قناعت، اما مقاوم و عاشق و پیرو اسلام و ولایت در لحظه لحظه‌ی دفاع مقدس پایداری کردند تا تکلیف‌مداری خود را به اثبات رسانند.

اینجانب ضمن تکریم مردم عزیز نجف‌آباد که در همه صحنه‌های انقلاب پیشتاز بوده‌اند و با تقدیم شهدای گرانقدری چون حجت‌الاسلام و المسلمین محمد منتظری، سردار بزرگ شهید حاج احمد کاظمی و ۲۵۰۰ شهید رسالت اسلامی و انقلابی خود را به زیباترین وجه ادا کرده‌اند، از همه دست‌اندرکاران برگزاری اجلاسیه سرداران و ۲۵۰۰ شهید این شهرستان قدردانی می‌نمایم و اطمینان دارم سنت حسنه پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران خدمتی ارزشمند به مردم و انقلاب اسلامی و سبب ماندگاری و نهادینه شدن ارزش‌های اسلامی خواهد بود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits