دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
شش قلاده گرگ، 40 راس گوسفند را در بوکان دریدند - محبوب ورمزیار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار -قلاده-گوسفند-بوکان-دریدند

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

محبوب ورمزیار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر روز دوشنبه در مراتع اطراف روستای 'شوریجه' به وقوع پیوست و گوسفندان روستاییان 'پیرولی باغی' از توابع بخش سیمینه که در این مرتع در حال چرا بودند، تلف شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه بیش از 200 میلیون ریال به دامداران این روستا خسارت وارد شده است.

وی اظهار کرد: بنا به اظهار چوپان این گله، سگ ها از عهده گرگ ها بر نیامده و تلاش وی نیز برای جلوگیری از این حادثه به نتیجه ای نرسید.

ورمزیار افزود: در دو حادثه مشابه نیز که در چند روز گذشته به وقوع پیوسته این گله از گرگها به روستاهای 'قلعه تپه' و 'قالوه' از توابع بخش سیمینه حمله کرده و چندین راس از گوسفندان این روستاها را تلف کردند.

بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

7510/584/8136




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits