دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت ارتحال آیت الله مهدوی کنی
1
بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت ارتحال آیت الله مهدوی کنی - به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، متن بیانیه نمایندگ-بیانیه-نمایندگان-مجلس-شورای-اسلامی-مناسبت
بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت ارتحال آیت الله مهدوی کنی

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، متن بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ابراز تاثر و تاسف از ارتحال حضرت آیت الله مهدوی کنی به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارتحال عالم ربانی یار دیرین حضرت امام و یاور مقام معظم رهبری، ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری و مجاهد فی سبیل الله حضرت آیت الله مهدوی کنی رحمت الله علیه را به پیشگاه حضرت امام عصر و مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه های علمیه، جامعه روحانیت مبارز، علما و ائمه جمعه و جماعت و ملت شریف ایران اسلامی و خانواده بزرگ ایشان تسلیت عرض می کنیم.

امید است جامعه اسلامی در تداوم راه ایشان و صراط توحید و ولایت با قدرت بیش از پیش موفق باشند و برای بازماندگان ایشان و دوستان صبر تجمیل در این مصیبت بزرگ را از خداوند متعال و پروردگار عالم مسالت می نماییم.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
0.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits