دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بیانیه مجلسی ها برای ارتحال آیت الله مهدوی
0
بیانیه مجلسی ها برای ارتحال آیت الله مهدوی - به گزارش افکارنیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی د-بیانیه-مجلسی-ارتحال-الله-مهدوی
بیانیه مجلسی ها برای ارتحال آیت الله مهدوی

به گزارش افکارنیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان با صدور بیانیه‌ای ارتحال عالم ربانی، یار دیرین حضرت امام و مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را محضر امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت گفتند.

متن کامل این بیانیه که ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارتحال عالم ربانی، یار دیرین حضرت امام (ره) و یاور مقام معظم رهبری، ریاست مجلس خبرگان رهبری، مجاهد فی‌سبیل‌لله حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی رحمت‌الله علیه به پیشگاه حضرت امام‌عصر (ارواحنا فدا) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت مبارزه، علما و ائمه جمعه و جماعات و ملت شریف ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت عرض داریم.

امید است جامعه اسلامی در تداوم راهشان و در صراط توحید و ولایت با قدرت بیش از پیش موفق باشند و برای بازماندگان و دوستان ایشان اجر و صبر جزیل در این مصیبت بزرگ را از خداوند و پروردگار عالم مسئلت می‌کنیم.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits