دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دمای هوای چهارمحال وبختیاری کاهش می یابد
0
دمای هوای چهارمحال وبختیاری کاهش می یابد - به گزارش ایرنا، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهار-دمای-هوای-چهارمحال-وبختیاری-کاهش-یابد

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

دمای هوای چهارمحال وبختیاری کاهش می یابد

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال وبختیاری که شامگاه دوشنبه به رسانه ها نمابر شده، آمده است:با فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت سه شنبه در استان، وقوع بارش های رگباری، رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

این اطلاعیه می افزاید:با خروج این سامانه از استان، برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری کاهش محسوس دما در استان پیش بینی می شود.

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال وبختیاری از عشایر و دامداران و گردشگران خواسته شده است، از توقف در مناطق مرتفع ، حاشیه رودخانه ها و مسیلها خودداری کنند، از زنبوردارن نیز خواسته شده است، نسبت به انتقال کندوهای زنبور عسل به مکان مناسب اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه از فرمانداران و بخشداران خواسته شده است،برای مقابله با هر حادثه احتمالی تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

547




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits