دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خواهر شهید: شهدا در راه دفاع از اسلام و آرمانهای رهبر کبیر انقلاب جان خود را فدا کردند
0
خواهر شهید: شهدا در راه دفاع از اسلام و آرمانهای رهبر کبیر انقلاب جان خود را فدا کردند - فاطمه فرامرزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ا-خواهر-شهید-شهدا-دفاع-اسلام-آرمانهای

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

خواهر شهید: شهدا در راه دفاع از اسلام و آرمانهای رهبر کبیر انقلاب جان خود را فدا کردند

فاطمه فرامرزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برادرام از فعالان انقلابی بود افزود: مادرم از ساواک و نیروهای رژیم ستمشاهی هراس داشت و چندین بار از برادرم خواسته بود که فعالیت هایش را کمرنگ تر کند که او پاسخ داده بود وظیفه یک مسلمان ایستادگی در مقابل کفار زمانه است.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب برادر بزرگم با لبیک گویی به فرامین رهبر کبیرانقلاب به خدمت سربازی اعزام می شود و به دنبال آن 'اکبر' نیز با اصرار و پافشاری فراوان برای دفاع از میهن اسلامی از دست معاندان نظام به خدمت سربازی می رود.

فرامرزی گفت: اکبر سه ماه از دوران خدمت خود را در تهران آموزش می بیند و سپس به پایگاه دوم شکاری (شهید فکوری) تبریز اعزام می شود.

وی اظهار کرد: درست به خاطر دارم شامگاه 12 مهرماه سال 59 بود که با صدای آژیر قرمز به بیرون از خانه آمدیم، درآن لحظات بمب افکن های رژیم بعثی عراق قسمتی از تبریز را بمباران کردند که مادرم با دیدن نور بمبی که منفجر شد زانوانش لرزید و به زمین افتاد و گفت 'فرزندم به آرزویش رسید'.

این خواهر شهید ادامه داد: من که کنار مادرم ایستاده بودم او را دلداری داده و به خانه می آورم تا صبح کسی نمی دانست بمبی که منفجر شده کدام قسمت تبریز را مورد هدف قرار داده بود تا اینکه ساعت 9 صبح از طریق رادیو با خبر شدیم دیشب 39 سرباز نیروی هوایی شهید شده اند.

وی افزود: با شنیدن این خبر پدر و برادرم به پایگاه نیروی هوایی می روند تا خبری از 'اکبر' بگیرند که آنجا متوجه می شوند اکبر که هفت ماه خدمت بود به همراه دو تن از دوستان هم محلی مان 'محمد فرش پیرا' و 'احد ذبیحی غازانی' که با هم اعزام شده بودند به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

فرامرزی با بیان اینکه برادرم قاری قرآن بود و بسیار رئوف و مهربان گفت: شهید 'اکبر' اعلامیه ترحیم هر فردی را که می دید برایش نماز می خواند و طلب مغفرت می کرد.

وی با اشاره به اینکه پدرم قالیباف بود و اکبر او را در بافت قالی کمک می کرد گفت: با شهادت وی پدرم کم کم از کار افتاده شد و پس از فوت پدر، من و خواهر کوچکترم از طریق حقوقی که از بنیاد شهید پرداخت می شود، امرار معاش می کنیم و هیچ منبع درآمدی دیگری نداریم.

6120/ 1495




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits