دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به اسرا آب بدهید!
0
به اسرا آب بدهید! - به گزارش افکارنیوز، او هم اینک در آلبانی حضور دار-اسرا-بدهید
به اسرا آب بدهید!

به گزارش افکارنیوز، او هم اینک در آلبانی حضور دارد تا با ایجاد رعب و وحشت مانع فرار منافقین از آلبانی شود.اما فرجی نژاد یا همان افشین کیست و چه سابقه ای دارد؟

عبدالوهاب فرجی نژاد یا همان افشین که با نام سید علی مستشاری به آلبانی رفته است از اعضای قدیمی گروهک است. افشین یکی از فرماندهان شورش مسلحانه سال ۶۰ در تهران بود که بسیاری توسط تیم های مرگ او به شهادت رسیده اند.

در مورد علت نزدیکی او به مسعود رجوی و سوابق قبل از انقلاب وی اطلاع چندنی در دسترس نیست و هنوز این بخش از زندگی جنایتکارانه وی رمزگشایی نشده است.او از نفراتی است که درتیم شکنجه و ترور سه تن از پاسداران در تهران حضور داشته است اما اوج وحشی گری فرجی نژاد مربوط می شود به عملیات به باصطلاح فروغ جاویدان که دراین عملیات مضحک معاون یک تیپ از مزدوران منافق بود.

هادی شعبانی یکی از جداشدگان از گروهک نفاق درباره جنایات فرجی نژاد می گوید:

«استراتژی سازمان در عملیات فروغ(مرصاد) استراتژی «پرچم نظامی» بود. یعنی هر کس که جلوی شما را گرفت او را بکشید و این «هر کس» یعنی پاسدار.یکی از دوستان تعریف می‌کرد که تعدادی از نیروهای پاسدار را در همان عملیات اسیر کردیم و آنها را با دست بسته در گوشه‌ای نگه داشتیم. هوا خیلی گرم بود و آنها بسیار تشنه بودند. یکی از افراد پیش فرمانده گردان «عبد الوهاب فرجی» (افشین) رفت و از او پرسید با این اسرا چه کار کنیم؟ افشین که علاقه زیادی به کلت داشت اسلحه‌اش را بیرون آورد و با اشاره گفت همه آنها را این طور آب بدید.با اشاره افشین، همه اسرا تیرباران شدند و اجساد آنها روی هم ریخته شد و از آن عکس گرفتند. این عکس تا مدتها به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای عملیات فروغ در جلسات معرفی می‌شد.»

شعبانی درباره جنایت فرجی نژاد در شکنجه وحشیانه و کشتن سه پاسدار در اوایل انقلاب توسط منافقین نیز می گوید : «اسم او «عبدالوهاب فرجی» معروف به «افشین» بود. البته خودش نگفت که چه کار کرده ولی مسئول آموزش ما (مهدی کتیرایی معروف به ساسان که در عملیات مرصاد کشته شد) جلوی بقیه بچه‌ها از او پرسید مثلا مانند همان کاری که با سه تا پاسدار کردی انجام بدهند؟ساسان بعدا برایمان توضیح داد که افشین در قضیه شکنجه و کشتن سه پاسدار حضور داشته و همیشه هم این موضوع را با افتخار تعریف می‌کرد.او گفت شما هم باید به جایی برسید که مانند افشین باشید. منظور او این بود که به حدی از قساوت برسیم که از کشتن و شکنجه ...کوچکترین ابایی نداشته باشیم.»

صمد نظری دیگر جدا شده از گروهک منافقین نیز درباره جنایات فرجی نژاد می گوید : «در عملیات فروغ (مرصاد) گفته بودند که چنانچه کسی سلاح خود را بر زمین گذاشت و اسیر شد ، مورد عفو قرار می گیرد و نیروها حق هیچ برخوردی را ندارند و حتی فرد تسلیم شده می تواند بدون سلاح پی کار خود برود . در روز دوم عملیات که آمار تلفات نیروها بالا رفت ، تصمیم مسئولان سازمان عوض شد و دستور دادند اسرا تیرباران شوند ؛ که عده ی زیادی از اسرا در صحنه ی عملیات تیرباران شدند . به طور مثال حدود ۳۵ نفر از سربازان در روز دوم ، خود را تسلیم نیروهای سازمان به فرماندهی فردی به نام افشین (عبدالوهاب فرجی) کردند . فرمانده به آنها دستبند و چشم بند زد و در گوشه ای جمع شان کرد . یکی از فرمانده های دسته ها به فرمانده ی خود اطلاع داد که آنها آب می خواهند ، فرمانده افشین با اشاره ی دست به دو تا از تیربارچی ها اشاره کرد و گفت : " به اسرا آب بدهید ! " تیربارچی ها بی رحمانه تمامی اسرا را به رگبار بستند»

میلاد اریایی دیگر جدا شده از گروهک نیز درباره وی می گوید:

«در تپه های اسلام آباد من شاهد اعدام بودم اما در این سوی سیاسی در مخالفت با ایران همراه با منافقین بودم من هیچ‌گاه باور نمیکردم در تشکیلاتی بطور فعال باشم که مخالفانش را علناً در روز روشن با دادگاهی دو دقیقه‌ای اعدام می کند.وای باورم نمیشد از پایین تپه شاهد اعدام بودم بلافاصله خودم را به بالای تپه رساندم و بخت برگشتگانی که تیرباران شدند را دیدم فرمانده آتش (عبدالوهاب فرجی ) ملقب به فرمانده افشین بود باور‌نکردنی بود ….و من تنها پس از آتش رگبار متوجه شدم کسانی اعدام شدند…آری اگر به چشم خودم نمی‌دیدم که افراد را سازمان دستور اعدام شان را میدهد و آنرا اجرا میکند باور نمیکردم.»

فرجی نژاد در عملیات مروارید نیز که طی آن صدها تن از شهروندان غیرنظامی کرد و پیشمرگ های وابسته به اتحادیه میهنی کردستان عراق در آن کشته شدند، حضور داشت ؛ در عملیات فوق تعداد زیادی از کردها دستگیر و شکنجه شدند که فیلم های شکنجه این اشخاص در جلسات داخلی گروهک منافقین به نمایش گذاشته می شد. تاکنون ۲۱ تن از اعضای جداشده گروهک طی بیانیه ای مسؤولیت کامل گروه تروریستی منافقین درآن سرکوب را اعلام کرده اند.

فرجی نژاد در این نسل کشی در کنار فهیمه اروانی (جانشین مریم رجوی و رئیس به اصطلاح ستاد ارتش آزادیبخش)مهدی ابریشمچی (جانشین مسعود رجوی و رئیس بخش روابط خارجی) عذراء علوی طالقانی ( از کادرهای ارتش) عباس داوری (رئیس دفتر سازمان در بغداد) مهدی برایی ( رئیس اطلاعات و امنیت سازمان) ابراهیم ذاکری ( رئیس ستاد اطلاعات و امنیت) محمد سید المحدثین (رئیس بخش روابط بین الملل گروهک ) حضور داشت

فرجی نژاد در سال ۱۳۷۳ نیز جز نفرات فعال تیم شکنجه گر اعضای منافقین بود که می خواستند از گروهک جدا شوند و در زندان های مخوف در کمپ اشرف گیر وی افتاده بودند.

و به همین دلیل نام وی در این زمینه هم زبانزد شد... پس از این همه خوش خدمتی ها و مطیع اوامر ... سالها به همین دلیل سرسپردگی تام و تماش او را به قسمت حفاظت رجوی منتقل نموده بودند و در آنجا هم یک سری آموزش های رزمی و تکنیکی را زیر نظر نظامیان صدام می گذراند تا بتواند مدارج بیشتری از شقاوت و بی مرزی را در نوردد.... وی از سال ۲۰۰۳ به عنو ان یکی از فرمانده قرارگاه های اشرف به قسمت نظامی منتقل شد. و سرانجام به افتخار کشتن اسیران هموطنش که برای آزادی آنها به میدان جنگ رفته بود! و شکنجه دیگر دوستان ویاران کنار دستش جز اولین سری ها به کشور آلبانی منتقل شد تا شاید بتواند سد راه و مانعی برای جدا شدن اعضای به خود آمده باشد. وتلاش های ضد انسانی فرقه را ادامه دهد.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits