دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
جریمه اسراف کنندگان در مالزی - کد مطلب: 242315جریمه اسراف کنندگان در مالزیتاریخ-جریمه-اسراف-کنندگان-مالزی

کد مطلب: 242315

جریمه اسراف کنندگان در مالزی

تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸

دولت مالزی افرادی که مواد غذایی را اسراف می کنند جریمه می کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر از کوالالامپور ، رییس انجمن مصرف کنندگان مسلمان مالزی گفت: رفتار دور ریختن غذا و اسراف مقادیر بالای غذا در بین مردم مالزی باید اصلاح شود و با اسراف کنندگان برخورد جدی صورت گیرد.

نظیم یوهان افزود: عامل تاثیرگذار در اسراف غذا در حجم زیاد، سرو غذا در بوفه هاست که غذاها به صورت ناتمام و دست نخورده دور ریخته می شود.

وی با بیان اینکه مالزی نیز باید از الگوی مصرف و ارزش گذاری به غذا همانند آنچه در ژاپن اعمال می شود پیروی کند گفت: در ژاپن هر میزان غذای دست نخورده باقی مانده باشد، مشتری باید به ازای آن جریمه بپردازد.

رییس انجمن مصرف کنندگان مسلمان مالزی تصریح کرد: این سیاست جدید باید به تمامی رستوران ها، هتل ها و فعالان صنایع غذایی اعلام شود و مقامات محلی نیز بر روند پیشروی آن نظارت کنند.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits