دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فرمانده سپاه گلپایگان: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان رشادتهای ایثارگران است
0
فرمانده سپاه گلپایگان: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان رشادتهای ایثارگران است - به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ' محمد اسماعیل علیشا-فرمانده-سپاه-گلپایگان-هفته-دفاع-مقدس

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

فرمانده سپاه گلپایگان: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان رشادتهای ایثارگران است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ' محمد اسماعیل علیشاهی' عصر سه شنبه در نشست خبری، با هدف تشریح برنامه ها و راهبردهای هفته دفاع مقدس سال جاری در شهرستان گلپایگان اظهار کرد: به برکت خون مطهر شهدا، مجاهدتهای ایثارگران و لبیک گویی به رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس، نه تنها اهداف مستکبران در جنگ تحمیلی محقق نشد بلکه حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی در تصرف دشمن متجاوز باقی نماند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری گلپایگان اظهار کرد: در این هفته 38 عنوان برنامه با حضور و کمک حوزه های مقاومت و پایگاههای بسیج، دستگاه های اجرایی، نهادهای فرهنگی، واحدهای تولیدی، خدماتی، اصناف و بخصوص نهادهای مردمی در سه شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان افزود: برگزاری صبحگاه مشترک در جوار گلزار شهدا، دومین مجمع راهبردی بسجیان شهرستان، اجرای زنگ مقاومت در مدارس، افتتاح دو پایگاه بسیج، یادواره شهدا، همایش جهادگران و تجلیل از رزمندگان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس سال 93در این شهرستان است.

سرهنگ علیشاهی گفت: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، پرداختن به موضوعات جنگ سخت و نرم با هدف روشنگری و بصیرت افزایی، شب شعر، مقاله نویسی، خاطره نویسی و دل نوشته،رزمایش در اردوگاه قدس شهرستان، ویزیت رایگان بسیجیان، اجرای برنامه های ورزشی، غبارروبی، عطر افشانی و گل گذاری قبور مطهر شهدا، رژه موتوری نیروهای بسیجی و اجرای جشنواره حضرت علی اکبر و تجلیل از سربازان نمونه بسیج از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در گلپایگان است.

فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان همچنین از برگزاری کنگره سرداران و 372 شهید شهرستان گلپایگان با عنوان «امامزادگان عشق» در روز 17 مهر سال جاری در محل امامزادگان هفده تن و ناصرابن علی(ع) گلپایگان خبر داد و افزود: برای برگزاری باشکوه این کنگره عظیم هشت کمیته پیش بینی شده است.

'سرهنگ علیشاهی' اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران هم با اطلاع رسانی از برنامه های متنوع این کنگره با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان نقش آفرین هستند.

شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

پ/ 7138/ 607

انتهای پیام /*


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits