دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
اضطراب نوچه فتنه‌گران از بازداشت یک پادو - به گزارش افکارنیوز، فواد صادقی پس از بازداشت عمار -اضطراب-نوچه-فتنه-گران-بازداشت-پادو
به گزارش افکارنیوز، فواد صادقی پس از بازداشت عمار کلانتری سردبیر خبرگزاری وابسته به دانشگاه آزاد که به منظور اجرای حکم وی صورت گرفته، نوشت: ۶ماه گذشته که بدلیل برخی ارتباطات و رفتارهای آقای علی غزالی، همکاری با وی را قطع کردیم. نامبرده با تهدید مکرر اقدام به تحریک و پرونده‌سازی علیه آقای کلانتری، خانم آذرپیک، بنده و برخی دیگر از دوستان کرد که در مورد خانم آذرپیک و آقای کلانتری تحریکات و پرونده‌‌سازی‌های نامبرده تا حدی موثر واقع شده است.

این نوچه رسانه‌ای شبکه فتنه در ادامه ضمن توصیه‌ای امنیتی به دوستانش نوشته است: با سایر دوستانی که با آقای غزالی، ارتباط دارند توصیه می‌کنم که نسبت به اظهارات حضوری یا تلفنی و چت‌ها مراقبت ویژه‌ای داشته باشند تا آسیب نبینند.

اما علی غزالی که از سوءاستفاده اخیر مافیای فتنه از وی در جریان استیضاح وزیر علوم کاملا شاکی است، در پاسخ فواد صادقی گفت: به هر حال ایشان نظر خودشان را گفته‌اند اما کاش برای بیان چنین مسائلی، نخست دقت می‌کردند که آقای عمار کلانتری طبق اظهارات آقای صادقی، دارای حکم قطعی بودند و نیازی به پرونده‌سازی اینجانب و امثال من نداشته‌اند ضمن آنکه دستگاه‌های نظارتی و قضایی با تلاش و فشار افراد خارج از این سیستم، نه تنها توصیه‌پذیر نیستند که سعی می‌کنند با هرگونه دخالتی برخورد کنند.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار در مورد صدور حکم مشاورت رسانه‌ای رفسنجانی برای فواد صادقی گفت: تا جایی که من اطلاع دارم و از دفتر آیت‌الله استعلام کردم، این حکم از سوی دفتر ایشان منتشر نشده و صرفا به درخواست شخص آقای صادقی و بدون اطلاع دفتر آیت‌الله، در برخی، رسانه‌ها منتشر شده است لذا در صورت صحت صدور این حکم، اوج مظلومیت آیت‌الله هاشمی را در میان برخی اطرافیانشان نشان می‌دهد که برخی برای سرازیر کردن هزینه‌های ناشی از فعالیت‌های پیش و پس و حین خود، از وجهه این استوانه نظام و یار دیرین رهبری به نفع منویات شخصی و باندی خود استفاده می‌کنند.

غزالی با بیان اینکه یک نهاد امنیتی اخیرا شکایت خود از فواد صادقی را در دادگاه ۹ شهریور در حضور هیئت منصفه پس گرفته است، اضافه کرد: همان نهاد، شکایتش را از اینجانب پس نگرفته است، آن هم در شرایطی که موارد اتهامی اینجانب نسبت به آقای صادقی، بسیار کمتر بوده است.

وی درباره توصیه امنیتی مشاور رسانه‌ای هاشمی به دوستان خود برای مراقبت از چت‌ها و تلفن‌هایشان نیز گفت: این جملات خودش سؤال و بسیار شبهه‌برانگیز است. مگر دوستان آقای فواد صادقی در چت‌ها و تلفن‌ها و مراوداتشان چه چیزهایی مطرح می‌کنند که از نظر امنیتی باید در قبال آنها نگران و مراقب باشند؟

این روزنامه‌نگار در پایان این سؤال را مطرح کرد که چرا آقای فواد صادقی پس از جدا شدن از سایت تابناک، همواره دیگران را به عنوان مدیران مسئول سایت‌های خود منصوب می‌کند تا آنان به جای وی مسئولیت اقداماتش را متحمل شوند؟ آیا به جز عمار کلانتری که او نیز قربانی اقدامات صادقی شد، از بقیه مدیران مسئول سایت‌های دیگر آقای صادقی، خبری هست؟ آنان اینک کجا هستند؟

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits