دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کواکبیان: با - ندا - مخالف نیستیم
0
کواکبیان: با - ندا - مخالف نیستیم - به گزارش افکارنیوز، مصطفی کواکبیان رئیس دوره‌ای ش-کواکبیان-مخالف-نیستیم
کواکبیان: با «ندا» مخالف نیستیم

به گزارش افکارنیوز، مصطفی کواکبیان رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به جلسه شب گذشته تشکل متبوعش اظهار داشت: در این نشست بر ضرورت تداوم برنامه‌های سیاست خارجی دولت یازدهم و ادامه مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵ تاکید شد.

وی افزود: بدون شک تحریم‌های جدید علیه ایران نه تنها با توافقنامه ژنو منافات دارد بلکه به کاهش اعتماد ما منجر خواهد شد لذا وزارت خارجه باید تصمیمات و تدابیر لازم در این زمینه را اتخاذ نماید.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به اتمام آئین‌نامه شرح وظایف کمیته انتخاباتی این شورا تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه‌ مذکور، این کمیته با مصوبه شورای هماهنگی می‌تواند حداکثر تا تعداد ۵۰ درصد اعضای جدید غیرعضو شورا را پذیرش کند و باید جدول زمانبندی و برنامه‌ها و سیاست‌های انتخاباتی و ساختار تشکیلات ستاد مرکزی و ستادهای استانی را هرچه سریع‌تر تهیه نماید.

کواکبیان ادامه داد: البته مقرر شد تا دو هفته آینده آئین‌نامه داخلی شامل ترکیب هیأت رئیسه و نحوه اداره جلسات این کمیته به تصویب نهایی برسد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پایان با اشاره به تاکید اعضای جلسه بر لزوم ساماندهی تشکل های مربوط به جوانان احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: ما نه تنها با ایجاد تشکل‌هایی همچون «ندا» مخالف نیستیم بلکه به دلیل تقویت تحزب در کشور از آن استقبال هم می‌کنیم.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits