دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مرگ 5 هزار و 801 نفر در تصادفات رانندگی - کاهش تعداد قربانیان
0
مرگ 5 هزار و 801 نفر در تصادفات رانندگی - کاهش تعداد قربانیان - به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومي سازما-هزار-تصادفات-رانندگی-کاهش-تعداد-قربانیان
مرگ 5 هزار و 801 نفر در تصادفات رانندگی - کاهش تعداد قربانیان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومي سازمان پزشكي قانوني، از كل تلفات حوادث رانندگي در چهار ماهه ابتدايي امسال چهار هزار و 491 نفر مرد و يكهزار و 310 نفر زن بودند.

در اين مدت استانهاي فارس با 522، خراسان رضوي با 440 و تهران با 433 نفر بيشترين و استان‌هاي ايلام با 40، كهگيلويه و بويراحمد با 53 و اردبيل با 63 نفر كمترين آمار تلفات حوادث رانندگي را داشته‌اند.

براساس اين گزارش از تلفات حوادث رانندگي چهار ماهه امسال، سه هزار و 736 نفر در حواث برون شهري، يكهزار و 548 نفر در حوادث دورن شهري، 495 نفر در محورهاي روستايي و 22 نفر در ساير محورها جان خود را از دست داده‌اند.

در اين مدت 106 هزار و 106 مصدوم حوادث رانندگي نيز به مراكز پزشكي قانوني كشور مراجعه كردند كه 75 هزار و 897 نفر از آنان مرد و 30 هزار و 209 نفر زن بودند. آمار مصدومين حوادث رانندگي در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 6.5 درصد كاهش يافته است.

كاهش آمار متوفيات و مصدمان حوادث رانندگي در تير ماه

در تير ماه سال جاري آمار تلفات و مصدومان حوادث رانندگي كه به مراكز پزشكي قانوني كشور مراجعه كردند به ترتيب 8.9 و 14.9 درصد كاهش يافت.

در تير ماه سال جاري يكهزار و 419 نفر (يكهزار و 123 مرد و 296 زن) در حوادث رانندگي جان باختند اين در حالي است كه آمار تلفات حوادث رانندگي در مدت مشابه سال قبل يكهزار و 558 نفر بود.

در اين مدت 27 هزار و 154 مصدوم حوادث رانندگي به مراكز پزشكي قانوني كشور مراجعه كردند كه نسبت به مدت مشابه سال قبل با كاهش 14.9 درصدي مواجه بوده است.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits