دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
کفاشیان: کی‌روش برمی‌گردد - کد مطلب: 239680کفاشیان: کی‌روش برمی‌گرددتاریخ ان-کفاشیان-برمی-گردد

کد مطلب: 239680

کفاشیان: کی‌روش برمی‌گردد

تاریخ انتشار : جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۶

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توافق و تنظیم قرارداد نهایی کی‌روش به ایران می‌آید تا قراردادش را امضا کند.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش اظهار داشت: مذاکرات‌مان را با کی‌روش انجام دادیم. همان طور که پیش از این هم گفته بودم در برخی موارد به تفاهم نرسیدیم که مذاکره در این موارد ادامه دارد و با تنظیم قرارداد نهایی این مربی برای امضای قرارداد به ایران می‌آید.

وی افزود: امروز اعلام شد که این مربی به خاطر مشکل ویزای کاری از ایران رفته اما مذاکرات ما با کی‌روش ادامه دارد و با توافق نهایی قرارداد را با حضور این مربی امضا خواهیم کرد.

کفاشیان در مورد اینکه برنامه‌های تیم ملی روی زمین مانده و اجرایی نشده است، تصریح کرد: در حال حاضر با این مربی در حال مذاکره هستیم اما برنامه تیم ملی مشخص است. کی‌روش هم در این مقطع برنامه‌ای نداشت و قرار بود دیدارهای لیگ برتر ادامه یابد، بنابراین مشکلی در برنامه‌های تیم ملی پیش نیامده و طبق برنامه پیش می‌رویم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: برنامه اردویی تیم ملی مشخص شده و حتی برای دیدارهای تدارکاتی تیم ایران رایزنی‌های لازم انجام شده بنابراین نباید اعلام کرد که کارها انجام نشده است.

کفاشیان در واکنش به اظهارات کی‌روش که گفته وزیر ورزش با قرارداد او مخالفت کرده، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش تمامی اختیارات در این زمینه را به فدراسیون واگذار کرده بود و فدراسیون مستقیم با این مربی مذاکره کرد.

وی با اشاره به اینکه نام گزینه دیگری غیر از کی‌روش مطرح نیست، یادآور شد: هنوز با کی‌روش در حال مذاکره هستیم و تمایل داریم با این مربی ادامه دهیم بنابراین هر زمان که تفاهم و توافق نهایی حاصل شود قرارداد امضا خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حق پخش تلویزیونی گفت: در این مورد همچنان پیگیر هستیم و باید در نهایت قرارداد قانونی منعقد شود.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits