دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
وزارت کشور شهادت دانایی‌فر را تکذیب کرد - منتظر مستندات پاکستان هستیم
0
وزارت کشور شهادت دانایی‌فر را تکذیب کرد - منتظر مستندات پاکستان هستیم - روح الله جمعه ای در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکن-وزارت-کشور-شهادت-دانایی-تکذیب-منتظر
وزارت کشور شهادت دانایی‌فر را تکذیب کرد - منتظر مستندات پاکستان هستیم

روح الله جمعه ای در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به خبر شهادت جمشید دانایی فر که به نقل از معاون استاندار سیستان و بلوچستان منتشر شده است، گفت: تا زمانیکه دولت پاکستان مستندات خود را در ارتباط با مرزبان ربوده شده در اختیار ما قرار ندهد، هیچ خبری مورد تائید وزارت کشور نیست.

ابراهیم رحیم پور ، معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه نیز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خبر منتشر شده از شهادت دانایی فر، مرزبان ربوده شده ایرانی گفت: هنوز هیچ خبر مستندی مبنی بر شهادت دانایی فر در دسترس نیست.

با این حال علی اصغر میرشکار معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: اطلاعات و شواهد به دست آمده حاکی از شهادت جمشید دانایی‌فر مرزبان ربوده شده ایرانی به دست اشرار است.

وی به دلیل حضور در جلسه موفق به توضیحات بیشتر در این راستا نشد و لذا سوال خبرنگار مهر را مبنی‌بر اینکه ایا اثری از جنازه این مرزبان ربوده شده به دست آمده یا خیر بی‌پاسخ ماند اما تصریح کرد تمامی شواهد و مدارک مبتنی‌بر شهادت این مرزبان است.

به گزارش مهر، پنج دیده بان مرزبانی ایران 17 بهمن ماه امسال در منطقه جکیگور استان سیستان و بلوچستان ربوده شدند. گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل با انتشار تصاویری مسوولیت ربودن این مرزبانان را برعهده گرفته بود. در 17 فروردین ماه 93 ، 4 مرزبانان ایرانی گروگان گرفته شده توسط گروه جیش العدل با تلاش های دستگاههای ذی ربط و همکاری ریش سفیدان محلی آزاد شدند، اما جمشید دانایی فر همراه آنان نبود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits