دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لاریجانی:بیداری اسلامی، حساسیت جهانی را برای همدردی با مردم غزه برانگیخت
0
لاریجانی:بیداری اسلامی، حساسیت جهانی را برای همدردی با مردم غزه برانگیخت - سیاست > مجلس - رییس مجلس شورای اسلامی بیداری ا-لاریجانی:بیداری-اسلامی-حساسیت-جهانی-همدردی-مردم
لاریجانی:بیداری اسلامی، حساسیت جهانی را برای همدردی با مردم غزه برانگیخت

سیاست > مجلس - رییس مجلس شورای اسلامی بیداری اسلامی و صادر شدن انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز حساسیت جهانی برای ابراز همدردی با مردم ستمدیده غزه دانست.

به گزارش ایرنا، ˈعلی لاریجانیˈ روز پنجشنبه در چهارمین یادواره سرداران و 88 شهید منطقه دلارستاق از توابع لاریجان در روستای ناندل مازندران گفت: مسلمانان جهان بویژه ملت ایران براساس وظیفه مکتبی خود که برگرفته از مکتب شهداست با مردم غزه همدردی می کنند.

وی گفت: البته مسلمانی دارای آدابی است و هرکسی که به خدا و رسولش ایمان و اعتقاد دارد، باید روابط اجتماعی خود را در قبال شهدا دانسته و اصل مجاهدت را پیشه کند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا در منطقه دلارستاق لاریجان آمل تلاش برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده های آنان است.

لاریجانی گفت: شهدا بهترین متاع خود را در راه حفظ ارزش های جمهوری اسلامی فدا کردند تا کشور از گزند بیگانگان در امان بماند.

وی اظهارداشت: به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام ، انقلاب اسلامی ایران باعث تحولات اساسی و شگرف در جهان شده است و همه مردم در شرایط فعلی و برای رستگاری باید پایبند به ارزش های شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشند.

چهارمین یادواره سرداران و 88 شهید منطقه دلارستاق از توابع بخش کوهستانی لاریجان در روستای ناندل مازندران با حضور رییس مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه برگزار شد .

2929

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits