دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
تماس تلفنی روحانی با امیر قطر - رئیس‌جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی با امیر قطر حمایت و -تماس-تلفنی-روحانی-امیر

رئیس‌جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی با امیر قطر حمایت و کمک فوری و جدی کشورهای اسلامی از مردم غزه را ضروری دانست.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در گفت‌وگوی تلفنی با امیر قطر حمایت و کمک فوری و جدی کشورهای اسلامی از مردم غزه را ضروری دانست و گفت: شرایط منطقه به نحوی است که رایزنی و همکاری نزدیک تر بین دو کشور را ضروری می کند.

وی با تاکید بر اینکه سکوت در مقابل فاجعه غزه جایز نیست، تاکید کرد: مردم غزه تحمل نخواهند کرد که شرایط ظالمانه قبلی و ادامه حصر چندین ساله تکرار شود.

رییس جمهوری با اشاره به این واقعیت که همه مسلمانان در یک امتحان بزرگ تاریخی قرار گرفته اند خواستار وحدت و همکاری مسلمانان برای تغییر شرایط زندگی مردم غزه و دستیابی به آتش بس قابل دوام شد.

تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر نیز در این تماس تلفنی، عید سعید فطر را به رییس جمهور کشورمان تبریک گفت و گسترش همکاری‌های دو کشور را خواستار شد.

امیر قطر تاکید کرد: مقاومت فلسطین، ازشرف خود دفاع می‌کند و هیچکس نمی‌تواند آن را منع کند.

طرفین در این گفت‌وگو توافق کردند که تماس در همکاری مستمر وزاری خارجه دو کشور ادامه یابد و برنامه‌ریزی برای دیدار سران دو کشور در آینده نزدیک صورت پذیرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits