دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
امام جمعه کاشمر :وحدت امت اسلام از برکات نماز عید فطر است
0
امام جمعه کاشمر :وحدت امت اسلام از برکات نماز عید فطر است - به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قاسم یعقوبی در خطبه ه-امام-جمعه-کاشمر-وحدت-اسلام-برکات

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

امام جمعه کاشمر :وحدت امت اسلام از برکات نماز عید فطر است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قاسم یعقوبی در خطبه های نماز عید فطر که با حضور هزاران نفر از مردم کاشمر در محل آرامگاه شهید مدرس برگزار شد، افزود :نماز عید فطر موجب می شود دشمنان اسلام خوار و کوچک شوند.

وی با بیان اینکه وحدت امت اسلام از مهمترین واجبات است؛افزود: امروز صهیونیست غاصب، داعش، القاعده و سایر دشمنان از وحدت امت اسلام در هراسند.

وی گفت: در شرایط بسیار حساس و مهم امروز،مظلومان عالم بدانند که ملت جمهوری اسلامی ایران پشتیبان آنها هستند.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: امروز مواضع دولت، رهبر انقلاب در منطقه و جهان حرف اول را می زند به طوری که اگر رهبر انقلاب اسلامی در عراق، غزه، فلسطین و خاورمیانه نظری بدهند همان می شود، از این رو دشمنان در صدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان و دور کردن آنها از رهبری هستند.

وی در پایان گفت: راه ما راه امام، شهدا و راه ایستادگی و استقامت است.

7497/659

انتهای پیام /*


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits