دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی: خدمات دولت باید گفته شود
0
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی: خدمات دولت باید گفته شود - به گزارش ایرنا ˈمحمدرحیم نوروزیانˈ در نخستین جلسه-معاون-سیاسی-امنیتی-استاندار-خراسان-شمالی

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی: خدمات دولت باید گفته شود

به گزارش ایرنا ˈمحمدرحیم نوروزیانˈ در نخستین جلسه ستاد گرامی داشت هفته دولت گفت: مدیران باید برای بیان خدمات، سیاستها و رویکرد دولت تدبیر و امید و نیز همراه کردن مردم با این سیاستها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی نیازمند ارائه شیوه های جدیدی در بیان خدمات دولت است افزود: بسیاری از مخاطبان موثر در فضای مجازی حضور دارند که نیاز است در این زمینه برنامه ریزی موثری صورت گیرد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت در خراسان شمالی از تشکیل ستاد هفته دولت در شهرستانها و بخشهای استان با محوریت فرمانداری و بخشداری ها خبر داد.

نوروزیان با تقدیر از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این راهپیمایی نشانگر وحدت و انسجام مردم و مسوولان بود و باید همه افراد، جریانات و گروههای سیاسی و مسوولان از اقداماتی که این وحدت را مخدوش می کند، پرهیز کنند.

در این جلسه دبیر ستاد گرامی داشت هفته دولت در استان نیز با بیان اقدامات مناسب دولت تدبیر و امید در دو عرصه داخلی و خارجی، بر لزوم اطلاع رسانی دقیق سیاستها و خدمات دولت توسط دستگاههای اجرایی استان در هفته دولت خبر داد.

ˈطاهر رستمیˈ افزود: لازم است دستگاههای اجرایی استان خدمات و عملکرد خود را در قالب مجموعه ای مکتوب و مصور به دبیرخانه ستاد ارسال کنند تا گزارش جامع آن به مردم ارائه شود. ک/1

626

انتهای پیام /*


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits