دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
یک کاربر با شعارˈمرگ بر اسرائیلˈ به صفحه فیسبوک نتانیاهو حمله کرد
0
یک کاربر با شعارˈمرگ بر اسرائیلˈ به صفحه فیسبوک نتانیاهو حمله کرد - به گزارش ایرنا، خروش جهانیان و آزادیخواهان جهان ع-کاربر-شعارˈمرگ-اسرائیلˈ-صفحه-فیسبوک-نتانیاهو

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

یک کاربر با شعارˈمرگ بر اسرائیلˈ به صفحه فیسبوک نتانیاهو حمله کرد

به گزارش ایرنا، خروش جهانیان و آزادیخواهان جهان علیه جنایت های رژیم صهیونیستی تنها به راهپیمایی معترضان به این جنایت محدود نشده و از هر روشی برای نشان دادن این اعتراض استفاده می شود.

یک کاربر ایرانی نیز در اقدامی ابتکاری با هک کردن صفحه فیسبوک بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تکرار چند ثانیه یکبار شعار ˈمرگ بر اسرئیلˈ و ˈمرگ بر آمریکاˈ، به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اعتراض کرد.

پس از اطلاع مدیران فیسبوک از این اقدام، امکان ارسال پیام از این کاربر اینترنت سلب شد، اما تکرار پیامهای بارگذاری شده در صفحه شخصی نتانیاهو قابل مشاهده است.

547**543/558

انتهای پیام /*


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

baldar | ۹ سال پیش
باز مرگ بر اسراییل و تکفیری های مشرک و حکاممشرک عرب
0
0

hits