دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تکذیب شایعه رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی
0
تکذیب شایعه رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی - شایعه رحلت رییس مجلس خبرگان در بیمارستان توسط خانو-تکذیب-شایعه-رحلت-الله-مهدوی

شایعه رحلت رییس مجلس خبرگان در بیمارستان توسط خانواده ایشان تکذیب شد.

تکذیب شایعه رحلت آیتالله مهدویکنی
به گزارش مشرق، در پی شایعه رحلت رییس مجلس خبرگان، فرید میرلوحی نوه آیت‌الله در گفتگو با مشرق این شایعه را تکذیب و گفت: شایعه رحلت آیت‌الله مهدوی کنی تکذیب می‌شود، وضعیت ایشان پایدار و ثابت است.

در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر نامساعد بودن وضعیت جسمی آیت‌الله مهدوی کنی، یکم مرداد ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با فارس اظهار داشت: وضعیت جسمی رئیس مجلس خبرگان رهبری خوب است و با دعاهای خیر مردم و تلاش پزشکان و مشاورین پزشکی رو به بهبودی است.

وی گفت: معالجات ایشان در حال انجام است و انشاالله از این به بعد هم ادامه پیدا خواهد کرد.

انصاریان در ادامه ضمن انتقاد از انتشار برخی اخبار تاکید کرد: هرگونه خبری که خارج از نزدیکان آیت الله منتشر شود کذب است و فقط اخباری که از طریق خانواده و یا دفتر ایشان منتشر شود صحیح است.

رییس مجلس خبرگان از بعدازظهر چهارشنبه - 14 خرداد - پس از بازگشت از مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در حرم مطهر، دچار عارضه قلبی شد و به بیمارستان بهمن تهران انتقال یافت.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits