دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
محور چالوس-کرج یک‌طرفه شد - تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۰ برا-محور-چالوس-کرج-طرفه

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۰

براساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارتی‌، سامانه‌های هوشمند تردد شمار بر خط‌ و تصاویر دریافتی از گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

به گزارش مهر، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۰۳۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک‌ راه‌ها ۲۰ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ ‌الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۵ الی ۶ صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

* محدودیت های ترافیکی راه‌ها تا روز شنبه چهارم مرداد
تردد همه موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱ مرداد تا ساعت ۲۴ جمعه ۳ مردادماه ۹۳ از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران _ سمنان _ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد همه خودروها از ساعت ۱۴ روز جمعه ۳ مرداد ‌الی ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۴ مرداد، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده‌ و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۳ مرداد الی ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۴ مرداد، از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزبن) به کرج، یک طرفه است.

در محور کندوان‌ تردد همه کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلرها،‌ کماکان ممنوع است.

تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱ مردادماه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ مردادماه از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه‌ تردد همه تریلرها از ساعت ۶ الی ۲۴ روز جمعه ۳ مرداد از تهران به قائمشهر و بالعکس، ممنوع است.

* پرترافیک‌ترین محور‌های مواصلاتی در ۲۴ ساعت گذشته
آزادراه کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج، آزادراه قزوین-کرج، آزادراه کرج-‌قزوین، محور ساری - قائمشهر و قائمشهر - ساری، محور تبریز-ایلخچی، محور شیراز - مرودشت، محور پردیس- تهران (انتهای آزادراه)، جاده تهران-جاجرود و جاده مخصوص تهران‌-کرج در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین تردد را داشته‌اند.

*‌ محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه
جاده شهداد - نهبندان‌ واقع در استان‌های کرمان و خراسان جنوبی، به ‌دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر ۶۰ تا ۷۳ ‌تا اطلاع ثانوی، به‌ طور کامل مسدود است.

* ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای
محور نیشابور ـ مشهد و بالعکس (باند شمالی و جنوبی ـ محور جدید) واقع در استان خراسان رضوی، تا ۶ مردادماه، ساعت ۷ تا ۱۷ به دلیل عملیات لکه‌گیری و درزگیری در حدفاصل کیلومتر ۰ الی ۴۱ از نیشابور، همچنین فقط در محور مشهد ـ نیشابور (باند شمالی) تا ۲۷ مرداد، ساعت ۷ تا ۱۷ به دلیل عملیات روکش آسفالت‏ در حدفاصل کیلومتر ۰ الی ۵ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور سه راه شادمهر ـ کاشمر واقع در استان خراسان رضوی، تا ۳۰ مرداد، از ساعت ۷ الی ۱۸ به دلیل عملیات درزگیری و سیل‌کت در حدفاصل کیلومتر ۰ الی ۲۴‌ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط از کنار گذر احداثی انجام می‌شود.

آزادراه کرج ـ قزوین، مقطع واقع در استان البرز، از مورخ ۱۵ تیر لغایت ۲۰ شهریور، روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت ۹ تا ۱۵ به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات راهسازی و روکش آسفالت باند شمالی حدفاصل کیلومتر ۳۵ الی ۵۰ ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت احتیاط انجام می‌شود.

آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران‌، از مورخ ۱۸ تیر لغایت ۵ مرداد، ساعت ۹ تا ۱۵ به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه‌گیری آسفالت باند جنوبی حدفاصل پل حصارک تا پل کلاک‌ تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور سه راهی ایو اوغلی - جلفا - مرند واقع در استان آذربایجان غربی، از مورخ ۱۰ خرداد تا ۱۰ دی‌ از ساعت ۷ الی ۱۹ ‌به‌دلیل اجرای عملیات اصلاح نقاط حادثه خیز‌ کیلومتر ۲۵ خوی‌ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

* محدودیت های محور هراز
محور هراز‌ واقع در استان‌های تهران و مازندران، تا ۴ مردادماه به دلیل عملیات ایمن سازی تونل جدید امامزاده هاشم (شامل آب‌بندی و نصب جت فن تونل) واقع در کیلومتر ۴۶ ‌مسیر آمل به تهران مسدود می‌شود و تردد از گردنه (‌گالری) امامزاده هاشم به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

محور هراز‌ واقع در استانهای تهران و مازندران‌ از ۳۱ خرداد لغایت ۴ مردادماه‌ به دلیل عملیات ایمن سازی تونل جدید امامزاده هاشم (شامل آب‌بندی و نصب جت‌فن تونل) واقع در کیلومتر ۴۶ ‌فقط مسیر آمل - تهران مسدود و تردد از مسیر رفت (گردنه) امام‌زاده هاشم به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

آزادراه قم ـ تهران و بالعکس، مقطع واقع در استان قم، از مورخ ۱۰ اردیبهشت لغایت ۳۱ شهریور، شنبه تا چهارشنبه هر هفته به‌ جز تعطیلات رسمی، از ساعت ۷ الی ۱۹ به دلیل اجرای عملیات آسفالت‌تراشی و روکش آسفالت و بهسازی، حدفاصل کیلومتر ۱ الی ۶۸ قم ـ تهران و کیلومتر ۶۷ الی ۱۳۵ تهران ـ قم، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور نیشابور ـ مشهد و بالعکس (باند شمالی و جنوبی ـ محور جدید) واقع در استان خراسان رضوی، از ۶ اردیبهشت تا ۶ مرداد، ساعت ۷ تا ۱۷ به دلیل عملیات لکه‌گیری و درزگیری در حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۴۱ از نیشابور، همچنین فقط در محور مشهد ـ نیشابور (باند شمالی)، تا ۲۷ مرداد، ساعت ۷ الی ۱۷ به دلیل عملیات روکش آسفالت‏ در حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۵ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور دامنه ـ داران ـ الیگودرز، واقع در استان اصفهان، تا ۱۵ آذر، از ساعت ۷ الی ۲۰ به‌ دلیل احداث باند دوم در حدفاصل کیلومتر ۷ تا ۱۵ و ۴۳ تا ۵۳ ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور دامنه ـ داران ـ الیگودرز، واقع در استان اصفهان، مورخ ۲۵ اردیبهشت لغایت ۱۵ آذر، از ساعت ۷ الی ۲۰ ‌به ‌دلیل احداث باند دوم در حدفاصل کیلومتر ۷ تا ۱۵ و ۴۳ تا ۵۳ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور اراک ـ سلفچگان واقع در استان مرکزی، مورخ ۸ تیر لغایت ۸ مرداد از ساعت ۸ الی ۱۸ به دلیل عملیات احداث زیر گذر حاجی آباد حدفاصل کیلومتر ۱۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور سه راهی ایو اوغلی به جلفا ـ مرند‌ واقع در استان آذربایجان غربی، از مورخ ۱۰ خرداد تا ۱۰ دی‌ از ساعت ۷ الی ۱۹ به‌دلیل اجرای عملیات اصلاح نقاط حادثه خیز ‌کیلومتر ۲۵ خوی تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور مهاباد ـ میاندوآب‌، واقع در استان آذربایجان غربی، تا مورخ ۳۱ مرداد ۹۳ ‌از ساعت ۸ الی ۲۰ ‌به ‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت (محدوده سه راهی ترشکان تا ابتدای سه راهی دارلک) تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور اردبیل ـ خلخال و بالعکس، واقع در استان اردبیل، از مورخ ۲۲ خرداد تا ۲۲ مرداد، به‌دلیل عملیات احداث زیرگذر باند قدیم در کیلومتر ۶۴۵+۵، تردد از باندهای جدیدالاحداث بزرگراه، با محدودیت و رعایت جوانب ایمنی، انجام می‌شود.

محور داران ـ الیگودرز، واقع در استان اصفهان، مورخ ۱۵ تیر لغایت ۳۱ مرداد، از ساعت ۷ الی ۲۰ ‌به ‌دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل کیلومتر ۴۶ تا ۵۳ ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور کمربندی نهاوند-بروجرد واقع در استان کرمانشاه، مورخ ۲۰ تیر لغایت ۱۵ مرداد از ساعت ۸ الی ۱۸ به دلیل عملیات ترانشه بر‌داری ‌حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۵‌ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

در محور آزادشهر ـ نوده خاندوز واقع در استان گلستان، تا مورخ ۱۵ مهر‌ از ساعت ۸ الی ۱۶ به دلیل احداث پل ازدارتپه در حدفاصل کیلومتر ۱ ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور نهاوند-کرمانشاه واقع در استان کرمانشاه، مورخ ۱۵ تیر لغایت ۱۲ مرداد‌ از ساعت ۸ الی ۱۸ به دلیل عملیات درزگیری و لکه گیری‌ حدفاصل کیلومتر ۱۵ تا ۱۸ ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود؛‌ همچنین از مورخ ۲۰ تیر لغایت ۲۰ شهریور از ساعت ۸ الی ۱۸ به دلیل عملیات روکش آسفالت ‌حدفاصل کیلومتر ۱۵ تا ۳۰ ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits