دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پاسخ ناطق نوری به یک شایعه: جلسه ای با هاشمی و خاتمی برای انتخابات مجلس نداشتم
0
پاسخ ناطق نوری به یک شایعه: جلسه ای با هاشمی و خاتمی برای انتخابات مجلس نداشتم - سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - رئیس دفتر بازرسی دف-پاسخ-ناطق-نوری-شایعه-جلسه-هاشمی
پاسخ ناطق نوری به یک شایعه: جلسه ای با هاشمی و خاتمی برای انتخابات مجلس نداشتم

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری می گوید خبر ائتلاف هاشمی،خودش و خاتمی در خصوص برنامه ریزی برای مجلس آینده بی ربط و خلاف واقع است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در گفت وگو با خبرآنلاین با اشاره به برخی خبرسازی ها، گفت:تند روهای سیاسی از هر دو جریان؛ ظاهرا به یک نقطه مشترک رسیده اند و آن هم ایجاد شکاف دربین نیروهای قدیمی انقلاب است.
وی با اشاره به انتشار اخباری درباره ائتلاف وی، هاشمی و خاتمی برای مجلس آینده، اظهار داشت: می گویند که اینها(آقای هاشمی، بنده و آقای خاتمی) نشسته اند برنامه ریزی برای مجلس آینده کرده اند و چه و چه!که حرف بی ربط و خلاف واقعی است.

مشروح گفت وگو با علی اکبر ناطق نوری را اینجا مطالعه فرمائید.

/212 27

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits