دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مناسبتهای ملی و مذهبی فرصتی برای خودشناسی و خودباوری است
0
مناسبتهای ملی و مذهبی فرصتی برای خودشناسی و خودباوری است - به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین عصر دوشنبه در -مناسبتهای-مذهبی-فرصتی-خودشناسی-خودباوری
مناسبتهای ملی و مذهبی فرصتی برای خودشناسی و خودباوری است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین عصر دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام پانزده خرداد و نیز گرامیداشت سالروز سوم خرداد که در فرمانداری شهرستان سمنان برگزار شد ضمن بیان اینکه نقش ولایت فقیه در رهبری نظام بی نظیر است اظهار داشت: این حرکت منطقی، با رهبری ولی امر مسلمین با همان اقتدار، ادامه دارد به گونه ای که امروز جمهوری اسلامی ایران، یک قدرت بلامنازع در منطقه و بین الملل است.

وی با تاکید بر اینکه مسیر حرکت امام راحل به دلیل اتکا به وحی، مسیری شفاف و بدون شکست بود و خواهد بود افزود: امروز هر چه داریم به برکت مبارزات حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان سمنان با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در لزوم ترویج فرهنگ اسلامی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج پیدا کند.

سعدالدین ارج نهادن به مقام والای شهدا و ایثارگران را از رسالت و وظیفه اصلی آحاد ملت دانست و از مسئولان خواست با همدلی بیشتر برای آشنایی نوجوانان جوانان با فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت گام بردارند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان سمنان نیز در این نشست از برگزاری آئین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام با حضور اقشار مختلف مردم در سالجاری خبر داد و گفت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده این آئین با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود.

حجت الاسلام علی حسین پور افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری دارای جایگاه ویژه ای در قلب مردم هستند.

وی دیدار با خانواده شهدا و جانباز، رژه موتوری در شهر، اعزام دوچرخه سواران به مرقد امام، برگزاری مراسم سخنرانی با هدف شناخت امام در ایام ارتحال در مساجد شهرستان، نصب بنر و پخش پوستر و بروشور، نشست با هیئت های مذهبی و روحانیان و برپایی ایستگاه های صلواتی بدلیل عبور کاروان های زیارتی به مرقد امام را از جمله برنامه های بزرگداشت سالگرد عروج ملکوتی امام راحل برشمرد.

در این نشست مقرر شد سه کمیته اعزام با مسئولیت سپاه ناحیه شهرستان سمنان، کمیته فرهنگی با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و کمیته روستایی با مسئولیت بخشدار مرکزی تشکیل و فعال شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits