دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اتهامات جدید اوکراین علیه روسیه - بهای نفت خام در بازار آسیا افزایش یافت
0
اتهامات جدید اوکراین علیه روسیه - بهای نفت خام در بازار آسیا افزایش یافت - اتهامات جدید اوکراین علیه روسیهرسانه ها از اتهاما-اتهامات-جدید-اوکراین-علیه-روسیه-بهای
اتهامات جدید اوکراین علیه روسیه - بهای نفت خام در بازار آسیا افزایش یافت

اتهامات جدید اوکراین علیه روسیه

رسانه ها از اتهامات مطرح شده علیه روسیه در رابطه با قتل "ولادیمیر ریباک" نماینده شورای شهر "گورلوف" نمایانده مجلس محلی این کشور از سوی اوکراین خبر دادند.

یکاترینا کساریوا سخنگوی سازمان امنیت اوکراین امروز پنجشنبه در نشست خبری در کیف یف اعلام کرد که "ایگور بزلر" سرهنگ سازمان ضداطلاعات ارتش روسیه مسئول قتل این نماینده مجلس محلی است.

آغاز موج جدید درگیریها در شرق اوکراین

خبر دیگر اینکه در جریان درگیریها در عملیات نظامی دولت اوکراین علیه جدایی‌ طلبان که دولت از آن به عنوان عملیات ضد تروریستی یاد می کند، پنج نفر کشته و شماری زخمی شدند.

تاکید ناتو بر اجرای توافق ژنو از سوی روسیه

در همین حال ارتوگال آپاکان رئیس هیئت نظارت سازمان امنیت و همکاری اروپا در اوکراین در بیانیه ای ضمن هشدار درباره افزایش ناآرامی ها در اوکراین تشدید خشونتهای اخیر در منطقه دونتسک را نقض توافق نامه اخیر ژنو درباره اوکراین خواند.

اتهامات جدید اوکراین علیه روسیه - بهای نفت خام در بازار آسیا افزایش یافت

الکساندر ورشبو معاون دبیرکل ناتو نیز ضمن ابراز نگرانی از لحن تهدید آمیز مسکو برای مداخله نظامی در اوکراین، روسیه را به اجرای توافق ژنو فراخواند.

باراک اوباما نیز با اشاره به اینکه روسیه نه به طور لفظی و نه عملی از توافق های ژنو پیروی نکرده است، به پیامدهای اقدامات روسیه و تحریم های بیشتر علیه این کشور اشاره کرد.

پوتین استفاده از نیروی نظامی علیه مردم را جنایت جدی خواند

این درحالیست که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ضمن هشدار به کی یف درباره تبعات استفاده از نیروی نظامی علیه مردم این اقدام را جنایت جدی علیه مردم خواند.

افزایش بهای نفت خام در بازار معاملات آسیا

همزمان با افزایش تنش ها در اوکراین رسانه ها از افزایش بهای نفت خام در بازار معاملات آسیا خبر داده و اعلام کردند که بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه ژوئن در بازار معاملات آسیا با 24 سنت افزایش به 101 دلار و 68 سنت رسید.

همچنین نفت برنت دریای شمال برای تحویل در زمان مشابه با 19 سنت افزایش، بشکه ای 109 دلار و 30 سنت معامله شد. در معاملات روز چهارشنبه بازار نیویورک، بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه ژوئن با 31 سنت کاهش به 101 دلار و 44 سنت رسید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits