دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
اختلاف میان قطر و برخی کشورهای عربی به پایان رسیده است - به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری العربیه با انتشا-اختلاف-میان-کشورهای-عربی-پایان-رسیده

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری العربیه با انتشار گزارشی از برگزاری نشستی در ریاض میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در خصوص بحران به وجود آمده در روابط میان قطر و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد.

این نشست که در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری برگزار می شود، قرار است پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار شود.

در همین راستا "یوسف بن علوی" وزیر خارجه عمان در گفتگو با روزنامه فرامنطقه ای الحیات اظهار داشت: اختلاف میان امارات، بحرین و عربستان از یک سو و قطر از سوی دیگر به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: روابط میان کشورهای عضو شورای همکاری هم اکنون روندی عادی و دوستانه را طی می کند.

"شیخ صباح الخالد الصباح" وزیر خارجه کویت نیز در ابتدای ماه میلادی جاری طی اظهاراتی اعلام کرده بود روابط میان کشورهای حوزه خلیج فارس بهبود خواهد یافت و به زودی گشایشی در این زمینه محقق خواهد شد.

این در حالی است که بیش از یک ماه از تصمیم مقامات کشورهای عربستان، امارات و بحرین مبنی بر فراخواندن سفرای خود از دوحه در اعتراض به سیاستهای خارجی قطر می گذرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits