دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زمان واریز سود سهام عدالت در سال ۹۷ مشخص شد
3
زمان واریز سود سهام عدالت در سال 97 مشخص شد : پیش بینی می شود سود سهام عدالت برای سال مالی 1396، در مجموع حدود پنج هزار میلیارد تومان است و قرارست از دی ماه به مرور به حساب مشمولان واریز شود.

سود سهام عدالت از دی ماه 1397 واریز خواهد شد ، مشمولانی که شماره شبا اعلام نکرده اند تا پایان مهرماه شماره شبای خود را اعلام کنند.

مجله دلگرم : مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: پیش بینی می شود سود سهام عدالت برای سال مالی 1396 که در مجموع حدود پنج هزار میلیارد تومان است، از دی ماه امسال به مرور به حساب مشمولان واریز شود.

سبحانی بیان کرد: از مجموع سه هزار و 800 میلیارد تومان سودی که در سال 1395 برای مشمولان سهام عدالت مصوب شده بود، سه هزار و 300 میلیارد تومان به 40 میلیون نفر اختصاص یافت.

وی افزود: 400 میلیارد تومان از میزان مصوب باقی مانده که آن نیز بین مشمولانی که تا پایان مهرماه شماره شبای خود را ثبت کنند، واریز می شود.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: البته سود افرادی که پس از مهلت تعیین شده شماره شبای خود را نداده اند در قالب سپرده گذاری در بانک، سرمایه گذاری در بورس یا صندوق های سرمایه گذاری ذخیره می شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits