دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا ممنوعیت قربانی کردن گوسفند در عربستان صحت دارد؟
3
ممنوعیت قربانی کردن گوسفند در عربستان: موضوع ممنوعیت قربانی کردن گوسفند که گفته می‌شود از طرف مقامات عربستانی مطرح شده است صحت دارد ؟

مجله دلگرم- خبر اعلام ممنوعیت قربانی کردن گوسفند چندی است که در دنیای مجازی دست به دست میچرخد. به این شکل که پادشاه عربستان دستور داده از این به بعد در روز عید قربان به جای قربانی کردن هر گوسفند یک درخت کاشته شود.

اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: موضوع ممنوعیت قربانی کردن گوسفند که گفته می‌شود از طرف مقامات عربستانی مطرح شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد.

اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت

وی در ادامه تصریح کرد: مقامات کشور عربستان در امور حج، چنین پیامی را به مقامات و مسئولان ایرانی ابلاغ نکرده‌اند و همانطور که گفته شد این موضوع صحت ندارد.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت تاکید کرد: موضوع ممنوعیت قربانی کردن گوسفند شایعه است و مراسم فوق در روز عید قربان طبق برنامه از پیش تعیین شده در عربستان انجام می‌شود.

رضایی همچنین یادآور شد: بر اساس قراردادی که با یکی از بانک‌ها منعقد شده است، قیمت هر رأس گوسفند قربانی روز عید قربان برای هر یک از زائران ایرانی، معادل ۴۹۲ هزار تومان است و این مبلغ پیش از اعزام زائران به خانه خدا توسط آن‌ها پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون مشکلی برای زائران ایرانی حج تمتع سال جاری پیش نیامده است و خدمت رسانی به زائران با ارائه خدمات استاندارد و متناسب در جریان است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits