دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ماجرای ازدواج جوان مصری به دختر بیل گیتس
2
نامزد کویتی دختر "بیل گیتس"تصاویری که جنیفر گیتس فرزند ارشد و تنها دختر بیل گیتس با یکی از هم‌کلاسی‌هایش در صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشته است احتمال ازدواجش با یک جوان مسلمان مصری را تقویت می‌کند.با دلگرم همراه باسید.

نامزد کویتی دختر "بیل گیتس"

تصاویری که جنیفر گیتس فرزند ارشد و تنها دختر بیل گیتس با یکی از هم‌کلاسی‌هایش در صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشته است احتمال ازدواجش با یک جوان مسلمان مصری را تقویت می‌کند.با دلگرم همراه باسید.

Jennifer Gates

Jennifer Gates

جنیفر تنها دختر بیل گیتس مدیرعامل شرکت مایکروسافت و یکی از ثروتمندان آمریکاست که در حال حاضرمشغول تحصیل در رشته بیولوژی در دانشگاه استنفورد آمریکاست.

Jennifer Gates

به تازگی اخباری مبنی بر ارتباط جدی او با یک جوان مسلمان مصری منتشر شده است. آنها در دانشگاه با یکدیگر آشنا شده‌اند. طی سفر اخیر جنیفر گیتس به کویت، او عکس‌هایی از خود در کنار این جوان مصری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.آن طور که از تصاویر پیداست رابطه آنها بسیار جدی است و شایعات حاکی از نامزدی آنها در آینده نزدیک است. جنیفر یک برادر 18 ساله هم دارد. بیل گیتس و همسرش تصمیم گرفته‌اند تا اموال خود را به یک مؤسسه خیریه ببخشند و از این ثروت عظیم تنها 1میلیون دلار سهم‌الارث هر کدام از آنهاست.

Jennifer Gates

تصاویر ارائه شده مربوط به جنیفر گیتس و نامزد احتمالی اوست.

Jennifer Gates

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits