دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۰ ثروتمند برتر آمریکایی در سال ۲۰۱۷
3
ثروتمندترین سلبریتی‌های آمریکا در سال ۲۰۱۷ +تصاویر:لیست جدید 400 آمریکایی ثروتمند منتشر شده است نشان می‌دهد ثروت دونالد ترامپ قدرتمند‌ترین میلیاردر آمریکا با کاهشی 600 میلیون دلاری مواجه شده و به 3.1 میلیارد دلار رسیده‌است،

ثروتمندترین سلبریتی‌های آمریکا در سال ۲۰۱۷ +تصاویر

ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۱۷؛لیست جدید 400 آمریکایی ثروتمند منتشر شده است نشان می‌دهد ثروت دونالد ترامپ قدرتمند‌ترین میلیاردر آمریکا با کاهشی 600 میلیون دلاری مواجه شده و به 3.1 میلیارد دلار رسیده‌است، درحالی که ثروت و رتبه یک مهاجر ایرانی تبار در این لیست بالاتر از ترامپ است.با دلگرم همراه باشید تا با ثروتمندترین سلبریتی‌های آمریکا آشنا شوید.

ترامپ

بیل گیتس برای بیست و چهارمین سال پیاپی با ثروتی به ارزش ۸۹ میلیارد دلار همچنان رتبه اول را در اختیار داردبیل گیتس برای بیست و چهارمین سال پیاپی با ثروتی به ارزش ۸۹ میلیارد دلار همچنان رتبه اول این لیست را در اختیار دارد، جف بزوس بنیانگذار آمازون با ۸۱٫۵ میلیارد دلار رتبه دوم را به دست آورده و وارن بافت با ثروتی ۷۸ میلیارد دلاری در رتبه سوم قرار گرفته‌ است.

مارک زاکربرگ بنیانگذار شرکت فیس‌بوک بیشترین میزان کسب ثروت را طی یک سال گذشته داشته‌است و ثروت او با افزایشی ۱۵٫۵ میلیارد دلاری، اکنون به ۷۱ میلیارد دلار رسیده و رتبه چهارم لیست را برای او به دنبال داشته‌ استمارک زاکربرگ بنیانگذار شرکت فیس‌بوک بیشترین میزان کسب ثروت را طی یک سال گذشته داشته‌است و ثروت او با افزایشی ۱۵٫۵ میلیارد دلاری، اکنون به ۷۱ میلیارد دلار رسیده و رتبه چهارم لیست را برای او به دنبال داشته‌ است.درحال حاضر ارزش مجموع ثروت ۴۰۰ میلیاردر آمریکایی ۲٫۷ تریلیارد دلار است که این نیز خود رکوردی جدید در رتبه‌بندی فوربس به شمار می‌رود. مجموع ثروت ۴۰۰ ثروتمند برتر آمریکا در سال گذشته ۲٫۴ تریلیارد بوده‌است. این یعنی میانگین درآمد خالص هر یک از این افراد ۶٫۷۵ میلیارد دلار است.

جوانترین میلیاردر این لیست ایوان اشپیگل ۲۷ ساله بنیانگذار اسنپ‌چت است که ثروتی به ارزش ۳٫۱ میلیارد دلار داردجوانترین میلیاردر این لیست ایوان اشپیگل ۲۷ ساله بنیانگذار اسنپ‌چت است که ثروتی به ارزش ۳٫۱ میلیارد دلار دارد و در رتبه ۲۴۸ قرار گرفته‌ است. مسن‌ترین فرد این لیست نیز الکساندر اسپانوز ۹۴ ساله‌است که ثروتی برابر ۲٫۴ میلیارد دلار دارد.عملکرد ترامپ در رتبه‌بندی فوربس بسیار بهتر از رتبه‌بندی بلومبرگ بوده‌است، در آن رتبه‌بندی ثروت خالص وی ۲٫۸۶ میلیارد دلار برآورد شده‌است که این مقدار برای قرار گرفتن در میان ۵۰۰ فرد ثروتمند جهان کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش فوربس ۱۰ ثروتمند برتر آمریکایی از این قرارند:

۱- بیل‌گیتس- ۸۹ میلیارد دلار

ثروتمندترین های آمریکا

۲- جف بزوس- ۸۱٫۵ میلیارد دلار

ثروتمندترین های آمریکا

۳- وارن بافت- ۷۸ میلیارد دلار

ثروتمندترین های آمریکا

۴- مارک زاکربرگ- ۷۱ میلیارد دلار

ثروتمندترین افراد آمریکایی

۵- لاری الیسون- ۵۹ میلیارد دلار

ثروتمندترین افراد آمریکایی

۶- چارلز کوخ- ۴۸٫۵ میلیارد دلار

چارلز کوخ

۷- دیوید کوخ- ۴۸٫۵ میلیارد دلار

ثروتمندترین افراد آمریکایی

۸- مایکل بلومبرگ- ۴۶٫۸ میلیارد دلار

ثروتمند ترین افراد آمریکا

۹- لری پیج- ۴۴٫۶ میلیارد دلار

ثروتمند ترین افراد آمریکا

۱۰- سرگئی برین- ۴۳٫۴ میلیارد دلار

ثروتمند ترین افراد آمریکا

منبع:اقتصاد آنلاین،ویکی پدیا؛برترین ها

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits