دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شایعه خاکسپاری پری دریایی
17
ماجرای دیده شدن پری دریایی در ساحل چابهار !!!پری دریایی در ساحل چابهار! + تصاویر، مطمئنا هر کسی چشمش به این تیتر عجیب و گیرا بخورد معطل نمی کند و با یک کلیک وارد سایت خبرگزاری ها یا وبلاگ ها می شود.

ماجرای دیده شدن پری دریایی در ساحل چابهار !!!

پری دریایی در ساحل چابهار! + تصاویر، مطمئنا هر کسی چشمش به این تیتر عجیب و گیرا بخورد معطل نمی کند و با یک کلیک وارد سایت خبرگزاری ها یا وبلاگ ها می شود. درست است! همه این تیترها، به ظاهر مستند هستند.

اما ماجرا از چه قرار است؟با دلگرم همراه باشید.

پری دریایی


خاکسپاری پری دریایی!

یکی از شایعه های جالبی که مدتی است دهان به دهان شده و در شبکه های اجتماعی بازنشر داده می شود، خبر مربوط به این تصاویر است. شایعه پراکن ها می گویند این تصاویر مربوط به پری دریایی است که جسدش را دریا به ساحل چابهار آورده است!

«این پری بعد از غسل و کفن در چابهار به خاک سپرده شد!» تصاویر تاثیرگذار این خبر به نحوی است که با وجود اینکه همه می دانند پری شخصیت داستان های تخیلی و قصه هاست اما باعث شد برخی ماجرا را جدی بگیرند.

تنها چیزی که در اینگونه اخبار آدم را به شک وامی دارد این است که چطور موضوع و کشفی به این مهمی از دید دوربین های عکاسان، قلم خبرنگاران و دوربین های رسانه های تصویری پنهان مانده است؟

!با یک جستجوی کوچک در گوگل، ماجرای واقعی این عکس ها نیز دستگیرتان خواهد شد. واقعیت این است که این عکس ها مربوط می شود به بخشی از جلوه های ویژه یک فیلم هالیوودی!علاوه بر این در مکالمه تلفنی که «اشرفعلی حسینی»، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار با «سرنخ» داشت، خبر مشاهده پری دریایی در چابهار را تکذیب کرد.

پری دریایی

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.1 از 5 (17 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits