دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مراسم جالب وقف کردن جالب موهای سر در کشور هند
1
وقف کردن جالب موهای سر در کشور هند-عکس وقف کردن جالب موهای سر در کشور هند-تصاویر وقف کردن جالب موهای سر در کشور هند-اخبار گوناگون-معبدی که روزی 20 هزارنفر را کچل می کند-آئین جالب وقف کردن موها در هند-آئین جالب وقف کردن موها-

یک مراسم جالب و عجیب به نام وقف کردن موهای سر که در کشور هند برگزار می شود را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , امیدواریم مورد قبول شما واقع شود.

وقف کردن جالب موهای سر در کشور هند

وقف کردن جالب موهای سر در کشور هند

در این مراسم میلیون ها نفر از فرقه خاص هندوها به یک معبد مخصوص در بالای کوه های جنوبی هند می روند تا موهای خود را وقف یکی از خدایان خود کنند. این افراد خود را به دست آرایشگران می سپارند تا موهایشان را از ته بتراشند.


وقف کردن جالب موهای سر در کشور هند! +عکسهندوستان یکی از کشورهای عجیب دنیاست که سنت های جالبی در آن دیده می شود. یکی از سنت های عجیب و جالبی که در این کشور وجود دارد کچل کردن در یک مراسم خاص است و در یک مدت محدود است.

وقف کردن جالب موهای سر در کشور هند

در این مراسم میلیون ها نفر از فرقه خاص هندوها به یک معبد مخصوص در بالای کوه های جنوبی هند می روند تا موهای خود را وقف یکی از خدایان خود کنند. این افراد خود را به دست آرایشگران می سپارند تا موهایشان را از ته بتراشند

وقف کردن جالب موهای سر در کشور هند

در این معبد 500 آرایشگر تمام وقت کار می کنند و روزانه سر 20 هزار نفر را می تراشد و همه این موها وارد معبد می شود تا برای موارد مختلف استفاده شود. این آرایشگر ها با قیچی و تیغ در کمتر از 3 دقیقه موهای مردم را می تراشند.


وقف کردن جالب موهای سر در کشور هند! +عکسگفتن این نکته عجیب هم خالی از لطف نیست ک این معبد سالانه 500 تن موی انسان را جمع آوری می کند. در هند مو بسیار ارزشمند است و این معبد از فروش این موها نزدیک 3.6 میلیون دلار درآمد دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits