دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
شاخص بورس مثبت شد - اوراق تسهیلات فرابورس ۹۸۰ هزار ریال شد - در فرابورس هم شاخص با افزایش دو واحدی به 802 واحد -شاخص-بورس-مثبت-اوراق-تسهیلات-فرابورس

در فرابورس هم شاخص با افزایش دو واحدی به 802 واحد رسید که پتروشیمی مارون و پتروشیمی زاگرس بیشترین تاثیر افزایشی را داشتند.

پول‌نیوز- شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افزایش ۱۴۰ واحدی به ۷۳ هزار و ۸۹۰ واحد رسید.

به گزارش فارس، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افزایش 140 واحدی به 73890 واحد رسید که هلدینگ صنایع پتروشیمی خیلج فارس، پتروشیمی فن‌آوران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی،‌ سرمایه‌گذاری خوارزمی و همراه اول بیشترین تاثیر مثبت را داشتند.

در معاملات امروز بورس آهنگری تراکتورسازی، سرمایه‌گذاری پارس توشه و ایرانسفو پس از بازگشایی بیشترین افزایش قیمت و به دنبال آن صنایع خاک چینی، تراکتورسازی، لامیران و مس شهید باهنر بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

در مقابل هم ایران خودرو دیزل، سرمایه‌گذاری سایپا، فنرسازی زر، سرمایه‌گذاری رنا، لیزینگ رایان‌سایپا، فرآوری مواد معدنی و کاشی پارس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

در فرابورس هم شاخص با افزایش دو واحدی به 802 واحد رسید که پتروشیمی مارون و پتروشیمی زاگرس بیشترین تاثیر افزایشی را داشتند.

در این بازار اوراق تسهیلات خرید مسکن در بیشترین قیمت به محدوده 98 هزار تومان رسید و اکثر این نمادها افزایش قیمت را تجربه کردند.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits