دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
 اغفال دختران جوان و تهدید به انتشار فيلم خصوصی
14
به گزارش اروم نيوز،خلافکاران با دوستي هاي خياباني و تلفني و به بهانه ازدواج، دختران جوان را اغفال مي کنند و آنان را به باندهاي سرقت مي کشانند. بنابراين دختران جوان بايد مراقب باشند تا به بهانه...

به گزارش اروم نيوز،خلافکاران با دوستي هاي خياباني و تلفني و به بهانه ازدواج، دختران جوان را اغفال مي کنند و آنان را به باندهاي سرقت مي کشانند. بنابراين دختران جوان بايد مراقب باشند تا به بهانه ازدواج، در دام باندهاي خلافکار گرفتار نشوند و خانواده ها نيز نظارت بيشتري روي فرزندان جوان خود داشته باشند.به گزارش خراسان، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با بيان اين مطلب به تشريح پرونده اي در همين ارتباط پرداخت و گفت:

اغفال دختران جوان و تهدید به انتشار فیلم خصوصی

چند روز قبل جواني که نقشه سرقت از منازل افراد متمول را در سر مي پروراند براي اجراي نقشه سرقت، دختر همسايه مالک پولدار يک واحد آپارتماني را شناسايي کرد و پس از گذشت چند روز به بهانه ازدواج، با اين دختر جوان که دانشجو است طرح دوستي ريخت.

سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي افزود: جوان خلافکار پس از چند ماه ارتباط با اين دختر، يک روز او را به منزل يکي از دوستانش کشاند و با گفتن اين جمله که «فيلم هايي از وي تهيه کرده است»، از دختر ياد شده خواست تا براي دستبرد به منزل همسايه اش با او همکاري کند اما وقتي در برابر مقاومت دختر قرار گرفت تهديد کرد که فيلم هاي خصوصي اش را منتشر خواهد کرد.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي اضافه کرد: دختر جوان به جاي اطلاع دادن ماجرا به خانواده و پليس، به خاطر ترس از آبرو، مجبور شد تا به خلافکاران کمک کند و بدين ترتيب دزدان با استفاده از موقعيت اين دختر به واحد آپارتماني مقابل منزل آن ها دستبرد زدند.

بيدمشکي با اشاره به اين که در پي اطلاع پليس از ماجراي سرقت و پي گيري پرونده توسط کارآگاهان آگاهي غرب مشهد، ابتدا دختر جوان دستگير شد، تصريح کرد: اين دختر در حالي که اشک مي ريخت و از ارتباط خياباني خود با جوان ناشناس ابراز ندامت مي کرد گفت: وقتي با خودرو خودم در خيابان حرکت مي کردم، جواني ديگر که او نيز سوار يک خودرو بود مدام مرا تعقيب مي کرد تا اين که شماره تلفنش را به من داد و گفت: مي خواهد با من ازدواج کند. من هم که فريب حرف هايش را خورده بودم با او تماس گرفتم و بدين ترتيب ارتباط ما هر روز نزديک تر شد و او در همين مدت چند بار از من پول گرفت و سپس مرا تهديد کرد که اگر براي سرقت از منزل همسايه مان با او همکاري نکنم فيلم هايي را که از من گرفته منتشر مي کند. من هم که ترسيده بودم به ناچار قبول کردم اما همسايه ما طلاهايش را به بانک سپرده بود و ما فقط مقداري پول سرقت کرديم.

اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: تحقيقات پليس براي دستگيري اعضاي اين باند سرقت ادامه دارد. خانواده ها بايد هوشيار باشند و دختران جوان نيز از ارتباطات خياباني، تلفني و اينترنتي به شدت پرهيز کنند تا در آينده گرفتار مشکلاتي نشوند که امکان جبران آن وجود نداشته باشد

منبع:جام



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (14 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits