دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آموزش استاندارد بین‌المللی گزارشگری مالی به کانون نهادها واگذار شد
0
آموزش استاندارد بین‌المللی گزارشگری مالی به کانون نهادها واگذار شد - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بهروز خدا-آموزش-استاندارد-المللی-گزارشگری-مالی-کانون
خبرگزاری فارس: آموزش استاندارد بین‌المللی گزارشگری مالی به کانون نهادها واگذار شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بهروز خدارحمی در ابتدای برگزاری همایش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی با اشاره به اینکه پس از مصوبه سازمان بورس، اولین نشست چگونگی بهره‌مندی از گزارشگری مالی توسط کانون نهادهای سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود اظهار داشت: نقطه شروع این اقدام ابتدا از طرف انجمن علمی حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی کلید خورد.

وی ادامه داد: به جهت گستردگی این وظیفه به عهده کانون نهادهای سرمایه‌گذاری گذاشته شد و نهایت تلاش را خواهیم کرد که مشارکت تمامی نهادها را داشته باشیم.

خدارحمی با اشاره به اینکه آموزش و فرهنگ‌سازی در تهیه صورت‌های مالی براساس استاندارد بین‌المللی گزارشگری مالی توسط این کانون فراهم خواهد شد، گفت: تک تک این مباحث نیازمند برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف است.

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران با تأکید بر اینکه آموزش مربوط به استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی از امروز توسط کارگزاری سهم آشنا و شرکت دانش‌بنیان پارس XBRL برگزار شد، گفت: در این نشست، مدیر فناوری سازمان بورس به دستاوردهای این سازمان در خصوص استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی پرداخت.

وی افزود: امروز این مباحث به طور تکمیلی در پانل‌های تخصصی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits