دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
برنامه سازمان هواپیمایی کشوری برای جلوگیری از تاخیرات نا متعارف پروازهای زیارتی
0
برنامه سازمان هواپیمایی کشوری برای جلوگیری از تاخیرات نا متعارف پروازهای زیارتی - مديركل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات ه-برنامه-سازمان-هواپیمایی-کشوری-جلوگیری-تاخیرات

مديركل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري گفت: سازمان در حال نهايي كردن تمهيداتي است كه موجب كاهش تاخيرات پروازي خصوصا در پروازهاي حج و عتبات شود.

برنامه سازمان هواپیمایی کشوری برای جلوگیری از تاخیرات نا متعارف پروازهای زیارتی
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان هواپيمايي كشوري، مراد اسماعيلي اظهارداشت: تاخيرات پروازي شركت هاي هواپيمايي پديده اي نامطلوب است كه صنعت حمل و نقل هوايي كشور با آن روبه رو است و همين امر منجر به نارضايتي مسافران و كاهش مزيت سفرهاي هوايي مي شود.

وي افزود: از آنجا كه نظارت بر ارائه خدمات حمل و نقل هوايي ايمن، منظم و كارآمد براي مردم توسط متصديان حمل و نقل هوايي از وظايف سازمان هواپيمايي كشوري است بر همين اساس دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردي ضمن رصد و پيگيري انجام به موقع پروازها، به منظور اجتناب از تاخيرات و افزايش مطلوبيت سفرهاي هوايي و رضايتمندي مسافران، بررسي عملكرد شركت هاي هواپيمايي را به طور مستمر در دستور كار قرار داده است.

اسماعيلي خاطرنشان كرد: در جهت انجام به موقع پروازها و اجتناب از بروز تاخيرات پروازي به ويژه پروازهاي حج و عتبات عاليات، سازمان هواپيمايي كشوري ضمن بررسي كليه پارامترها و مولفه هاي تاثيرگذار بر تاخير پروازها، جلساتي به طور مرتب و حسب مورد با حضور نمايندگان شركت هاي هواپيمايي برگزار و برانجام پروازها براساس جدول برنامه پروازي، تاريخ و ساعت تعيين شده تاكيده مي كند.

مديركل دفتر نظارت بر فرودگاهها شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري گفت: شركت هاي هواپيمايي موظفند براساس توان فني، عملياتي، بازرگاني، ناوگان فعال، لحاظ كردن هواپيماي پشتيبان در برنامه پروازي و رعايت الزامات ايمني در جهت تامين نيازمنديهاي حمل و نقل هوايي كشور در زمينه مسافر و بار برنامه هاي پروازي خود را تنظيم و ارائه كنند.

وي با بيان اينكه ناوگان هوايي كشور بر اثر اعمال طولاني مدت تحريم ها در تامين هواپيما و قطعات در تنگناست، تصريح كرد: با اين وجود رعايت حقوق مسافران از جمله مواردي است كه سازمان همواره آنرا مد نظر قرارداده و خواهد داد.

اسماعيلي ابراز داشت: شركت هاي هواپيمايي بايد در ارائه خدمات رساني به مردم عزيز كشورمان بويژه زائران خانه خدا و عتبات عاليات همچون گذشته نهايت جديت و اهتمام لازم را به عمل آورند.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits