دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ارزانی ۱۰ درصدی قیمت طلا در بازار | ۲۳ آبان ۹۷
2
قیمت طلا 10 درصد ارزانتر شده است . رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران اعلام کرد: طی دو روز گذشته قیمت طلا در بازار روند نزولی را در پیش گرفته است و بین هشت تا 10 درصد ارزان شده که امید است این کاهش قیمت ها ادامه دار باشد.

مجله دلگرم : قیمت طلا 10 درصد ارزانتر شده است . رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران اعلام کرد: طی دو روز گذشته قیمت طلا در بازار روند نزولی را در پیش گرفته است و بین هشت تا 10 درصد ارزان شده که امید است این کاهش قیمت ها ادامه دار باشد.

آیت محمدولی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارامیدواری کرد که با ادامه روند نزولی قیمت طلا، نوسانات این بازار کاهش یابد و به ثبات برسد تا مردم براحتی بتوانند درخصوص خرید یا فروش این کالا تصمیم بگیرند.
وی روند نزولی قیمت طلا طی روزهای گذشته را ناشی از عوامل متعددی از جمله تنظیم بازار ارز توسط دولت، عملکرد بانک کارگشایی و وجود نگاه مثبت در اقتصاد کشور خواند و گفت: بانک کارگشایی طی 10 روز گذشته فروش طلا را در پیش گرفت که تاثیرگذار بوده است.

محمدولی افزود: مسئولان دولت بویژه بانک مرکزی و دیگر متولیان اقتصادی دست به دست یکدیگر دادند تا زمینه کاهش قیمت طلا را در بازار فراهم کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با اشاره به قیمت کنونی طلا در بازار گفت: اینک قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار 389 هزار و 900 تومان و هر مثقال طلای 17 عیار در بازار با نرخ یک میلیون و 689 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه آیا احتمال بازگشت قیمت ها به نرخ سال گذشته وجود دارد یا خیر اظهارداشت: برخی فعالان بازار چنین انتظاری را از بازار دارند تا نرخ طلا به قیمت اولیه که حدود 150 هزار تومان بود بازگردد.
محمد ولی تاکید کرد: در این خصوص در کوتاه مدت شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود اما در بلندمدت این احتمال وجود دارد و دور از ذهن نخواهد بود اما به شرط آنکه تمام زمینه های اقتصادی در بحث بازار و داد و ستد همانند دوران گذشته شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits