دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سقوط قیمت دلار به زیر ۸۰۰۰ تومان / ۱۰ مهر ۹۷
1
یا سقوط ناگهانی قیمت دلار به زیر 8000 تومان بسیاری از مردم در شهرهای مختلف به خیابان ها و بازار ریخته و قصد فروش دلارهایشان را در صف های طولانی دارند 

یا سقوط ناگهانی قیمت دلار به زیر 8000 تومان بسیاری از مردم در شهرهای مختلف به خیابان ها و بازار ریخته و قصد فروش دلارهایشان را در صف های طولانی دارند

مجله دلگرم: در چند روز اخیر قیمت دلار به شدت افزایش یافت و در کمتر از دو هفته از 14 هزار تومان به بیش از 19 هزار تومان رسید. در حالی که قیمت دلار در روزهای گذشته در آستانه 20 هزار تومان نیز قرار گرفته بود، امروز شاهد نزول ناگهانی نرخ دلار بودیم. دلار در آغاز معاملات امروز با قیمت 16 هزار و 900 تومان کلید خورد و پس از ساعتی به مرز 14 هزار و 300 تومان سقوط کرد و این روند کاهشی همچنان ادامه دارد.

روند کاهشی قیمت دلار باعث شد تا دارندگان ارزهای خانگی اقدام به فروش اسکناس‌های دلار خود کنند. مردم با مراجعه به بازار و تشکیل صف‌های طولانی در تلاش هستند، اسکناس‌های خود را بفروشند تا با کاهش نرخ دلار متضرر نشوند.

دلالان حتی با قیمت 11هراز تومان هم حاضر به خرید دلار نیستند و فروشندگان خانگی همچنان در خیابان‌ها به دنبال مشتری می‌گردند.

قیمت دلار
هجوم مردم برای فروش دلارهایشان

قیمت دلار
هجوم مردم برای فروش دلارهایشان

قیمت دلار
هجوم مردم برای فروش دلارهایشان



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits