دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طلای جهانی با طعم تحریم گران شد
0
ثابت ماندن ارزش دلار موجب شد تا قیمت طلا امروز با افزایش مواجه شود، اما احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا موجب تقویت دلار و محدود شدن رشد قیمت فلز زرد شد. به گزارش رویترز، قیمت هر اونس...

ثابت ماندن ارزش دلار موجب شد تا قیمت طلا امروز با افزایش مواجه شود، اما احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا موجب تقویت دلار و محدود شدن رشد قیمت فلز زرد شد.


طلای جهانی با طعم تحریم گران شد

به گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1208 دلار و 6 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز با اندکی تغییر به 1217 دلار و 10 سنت رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، در حالی که نگرانی ها از تنش های تجاری میان آمریکا و چین، موجب خنثی شدن تاثیر مثبت رشد شاخص هادر وال استریت شده است، ارزش سهام های آسیایی امروز عمدتا ثابت بود.

روز سه شنبه به دلیل نگرانی ها از خروج دشوار انگلیس از اتحادیه اروپا، ارزش پوند در برابر دلار امریکا در نزدیکی پایین ترین رقم 11 ماه اخیر که دیروز به ثبت رسیده بود باقی ماند. در عین حال، ادامه تنش های تجاری میان آمریکا و چین به تقویت ارزش دلار کمک کرد.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی، امروز بدون تغییر در رقم 95.348 ایستاد.

در حالی که نگرانی ها از رشد اقتصادی چین، بازارهای مالی را تحت الشعاع خود قرار داده است، رسانه های دولتی چین روز دوشنبه از سیاست های تجاری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا انتقاد و تلاش کردند در مورد اقتصاد چین به سرمایه گذاران نگران اطمینان بدهند.

مقامات ارشد دولت ترامپ گفتند، دولت آمریکا این هفته تحریم های سختگیرانه خود علیه ایران را مجددا برقرار خواهد کرد و انتظار می رود این تحریم ها، تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد ایران داشته باشد.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا با 0.78 درصد کاهش مواجه بوده و از 794.90 تن در روز جمعه به 788.71 تن در روز دوشنبه رسیده است.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits