دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تخلیه زد و بندهای اقتصادی از قیمت دلار/ کاهش 1000تومانی دلار در تهران
0
در حالی که سقوط قیمت دلار ادامه داشت با امنیتی شدن فضای بازار سبزه میدان و دستگیری برخی از فروشندگان دیگر خرید و فروشی در بازار وجود ندارد. به گزارش اقتصاد آنلاین، در حالی که نرخ دلار در حال...

در حالی که سقوط قیمت دلار ادامه داشت با امنیتی شدن فضای بازار سبزه میدان و دستگیری برخی از فروشندگان دیگر خرید و فروشی در بازار وجود ندارد.


تخلیه زد و بندهای اقتصادی از قیمت دلار/ کاهش 1000تومانی دلار در تهران

به گزارش اقتصاد آنلاین، در حالی که نرخ دلار در حال کاهش بود و فروشنده های بازار زیاد شده بودند با امنیتی شدن بازار سبزه میدان و دستگیری یکسری از فروشندگان عملا بازار ارز با سکته روبرو شد.

خبرنگار اقتصادآنلاین از سبزه میدان گزارش می دهد که هم اکنون هیچ قیمت جدیدی در بازار وجود ندارد و قیمت‌هایی که در کانال‌های تلگرامی وجود دارد غیرواقعی است. به این قیمت‌ها اعتماد نکنید.

دلار در آستانه بازگشت به کانال 9 هزار تومان

سقوط قیمت دلار که امروز از ابتدای بازگشایی بازار با روند کاهشی همراه بوده است ادامه دارد. دلار در بازار تهران در آستانه بازگشت به کانال ۹هزار تومان قرار دارد.

دلار نقدی در تهران به حدود 10300تومان رسید، سکه نیز 4365000 تومان قیمت خورد.

دلار نقدی در تهران 10500 تومان شد

دلار در بازار تهران با کاهش هزار تومانی همراه شد و به قیمت 10500 هزار تومان رسید.

ریزش شدید دلار ادامه دارد

خبرها حاکی از این است که دلار هرات به 9970 تومان رسیده است و دلار سلیمانیه در مرزِ 10 هزار تومان قرار دارد.

در گروه های معاملاتی ارز اکثرا فروشنده شدند

در گروه های معاملاتی ارز اکثرا فروشنده شدند

امروز بازار دلار با بیم ها و امیدهای فراوانی باز خواهد شد. تا لحظه مخابره خبر هنوز بازار دبی آغاز به کار نکرده اما خبرها از سلیمانیه و هرات این است که دلار به 10600 تومان رسیده است. یعنی نسبت به دیروز حدود 800 تومان کاهش در قیمت دلار را شاهد هستیم.

خبر شب گذشته اقتصاد آنلاین از پشت پرده گرانی 10 روز اخیر دلار و نقش دو صراف در این گرانی باعث شده تا فشار زیادی بر این باندهای قدرت و ثروت وارد شود. بر همین اساس پیش بینی می شود دلار در روز جاری کاهشی بیش از هزار تومان را ثبت کند.

پیش بینی کارشناسان این است که اگر بانک مرکزی و دولت خوب عمل کنند می توانند دلار را در ظرف یک هفته به قیمتی زیر 9 هزار تومان برسانند.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits