دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آرامش در بازار طلافروشان
0
رئیس اتحادیه طلافروشان گفت: طلافروشی‌های بازار بزرگ تهران طبق روال عادی باز هستند و آرامش در بازار برقرار است اما خریداری برای مصنوعات طلا نیست و سکه‌های طلافروشی‌ها نیز به پایان رسیده اما جایی...

رئیس اتحادیه طلافروشان گفت: طلافروشی‌های بازار بزرگ تهران طبق روال عادی باز هستند و آرامش در بازار برقرار است اما خریداری برای مصنوعات طلا نیست و سکه‌های طلافروشی‌ها نیز به پایان رسیده اما جایی نیست که بتوانند سکه بخرند.


آرامش در بازار طلافروشان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ابراهیم محمدولی اظهار کرد: طلافروشان از بابت قیمت‌های افزایش یافته و شرایط غیرقابل پیش‌بینی بازار اعتراض دارند اما هیچ مغازه‌ای بسته نیست و طبق روال عادی فعال هستند.

وی گفت: به دلیل نوسانات و التهابات در بازار طلا و سکه هیچ کس قدرت تصمیم گیری برای خرید و فروش ندارد، چرا که از یک ساعت دیگر بازار مطلع نیستند.

محمدولی تصریح کرد: در این شرایط فروشندگان دغدغه و دلهره دارند اما تعطیل نکرده‌اند. باید برای دغدغه و مشکلات آنها گوش شنوایی باشد و امیدواریم بانک مرکزی سیاست خوبی در نظر گیرد که مشکلات این بخش برطرف و همچون سابق خرید و فروش طلا با فراغ بال انجام شود.

طلافروشان دیگر سکه‌ برای فروش ندارند!

به گفته رئیس اتحادیه طلافروشان، با توجه به اینکه التهابات در بازار سکه بیشتر است و جو روانی در این بخش وجود دارد، بعضا تقاضای خرید سکه داریم اما طلافروشان دیگر سکه ندارند که عرضه کنند و جایی نیست که بتوانند سکه خریداری کنند و پول سکه‌های فروخته شده، دستشان مانده است. از طرف دیگر بانک مرکزی هم اخیرا سکه‌ای عرضه نکرده است.

محمدولی قیمت سکه تمام طرح جدید را تا ساعت ۱۳:۱۵ امروز(دوشنبه) چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه تمام طرح قدیم را چهار میلیون تومان اعلام کرد و گفت: نیم سکه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین سکه یک گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه طلافروشان، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۰۹ هزار تومان برای عرضه در نظر گرفته شده و قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده نیز یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits