دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گزارش مرکز پژوهشهای مجلس درباره برداشت از حساب ذخیره ارزی: اساسنامه صندوق نقض شده است
0
گزارش مرکز پژوهشهای مجلس درباره برداشت از حساب ذخیره ارزی: اساسنامه صندوق نقض شده است - اقتصاد > اقتصاد سیاسی - تسنیم نوشت: مرکز پژوهش-گزارش-مرکز-پژوهشهای-مجلس-برداشت-حساب
گزارش مرکز پژوهشهای مجلس درباره برداشت از حساب ذخیره ارزی: اساسنامه صندوق نقض شده است
اقتصاد > اقتصاد سیاسی - تسنیم نوشت:

مرکز پژوهشهای مجلس اعلام کرد: در چندین بند از تبصرع ۵ لایحه بودجه ۹۴ کل کشور، با نقض اساسنامه صندوق توسعه ملی، مجوز برداشت ریالی و ارزی از صندوق و نیز سپرده گذاری نزد بانک‌های دولتی و خصوصی صادر شده است.

مرکز پژوهشهای مجلس در گزارشی اعلام کرد: در چندین بند از تبصرع 5 لایحه بودجه 94 کل کشور، با نقض اساسنامه صندوق توسعه ملی، مجوز برداشت ریالی و ارزی از صندوق و نیز سپرده گذاری نزد بانک‌های دولتی و خصوصی صادر شده است.

این امر علاوه بر تشدید رفتار رانت جویی در نظام مالی و بانکی کشور، موجب خارج شدند مدیریت این منابع از اختیار صندوق توسعه ملی و عدم امکان هدایت صحیح آنها به سمت بخش های تولیدی می شود.

مشروح گزارش مرکز پژوهشهای مجلس درباره وضعیت صندوق توسعه ملی در بودجه 94 را در سایت این مرکز ببینید.


23231

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits