دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
برپايي نمايشگاه سراسري کامپيوتر و موبايل در يزد
0
برپايي نمايشگاه سراسري کامپيوتر و موبايل در يزد - برپايي نمايشگاه سراسري کامپيوتر و موبايل در يزد ب-برپایی-نمایشگاه-سراسری-کامپیوتر-موبایل

برپايي نمايشگاه سراسري کامپيوتر و موبايل در يزد

برپایی نمایشگاه سراسری کامپیوتر و موبایل در یزد

به گزارش دلگرم به نقل از صنعت نیوز، دهمین نمایشگاه سراسری کامپیوتر و موبایل در محل دائمی نمایشگاه‏‏های یزد افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور 70 شرکت معتبر از داخل و خارج از استان و همچنین 7 نهاد دولتی در فضایی به مساحت هفت هزار متر مربع در حوزه‌هایی نظیر رایانه، تبلت، سیستم‌های کنترلی و تلفن همراه برپا شده است.

محمد مهدی لسان صدق افزود: دهمین نمایشگاه کامپیوتر، موبایل ،الکترونیک، ماشین های اداری و سیستم های کنترلی تا جمعه دوم آبانماه دایر است.

وی اشاره کرد : در این دوره کامیتکس، نهادهای دولتی به صورت گسترده تر، خدمات خود در حوزه الکترونیک در معرض دید بازدیدکننندگان قرار داده اند و به نظر می‏رسد تعامل دوسویه ای برقرار شود.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور نیز گفت: تهمیدات لازم به منظور ارایه خدمات در حوزه کامپیوتر، موبایل ،الکترونیک، ماشین های اداری و سیستم های کنترلی فراهم شده تا شهروندان از آخرین دستاوردهای روز فناوری اطلاعات از نزدیک آشنا شوند.

کامیتکس دهم، در محل دائمی نمایشگاههای استان یزد در محل سالن شهید قندی تا جمعه دوم آبان ماه برای بازدید عموم دایر است و شرکت‏‏های حاضر در این نمایشگاه، علاوه بر ارایه آخرین فناوری های روز دنیا، تهسیلات ویژه ای از جمله تخفیف ویژه، فروش اقساطی رایانه و لپ تاپ، اینترنت رایگان و دیگر خدمات را ارایه می‎‎دهند.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits