دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شاخص بورس با افزایش به تعطیلات رفت - شرکت هایی که بیشترین حجم معاملات را داشتند
0
شاخص بورس با افزایش به تعطیلات رفت - شرکت هایی که بیشترین حجم معاملات را داشتند - اقتصاد > بازار مالی - شاخص کل با 35 واحد افزای-شاخص-بورس-افزایش-تعطیلات-شرکت-بیشترین
شاخص بورس با افزایش به تعطیلات رفت - شرکت هایی که بیشترین حجم معاملات را داشتند

اقتصاد > بازار مالی - شاخص کل با 35 واحد افزایش به رقم 71506 واحد رسید و به تعطیلات آخر هفته رفت.

در پايان معاملات تالار هاي بورس اوراق بهادار مورخ چهار شنبه 26 شهريور ماه، 459 ميليون سهم و حق تقدم به ارزش بيش از 1هزارو 328 ميليارد ريال در 32 هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاخص کل با 35 واحد افزايش به رقم 71506 واحد رسيد.

شاخص بازار اول با 18 واحد افزايش به رقم 52433 واحد بالغ گرديد و شاخص بازار دوم با 116 واحد افزايش عدد 141783 واحد را تجربه کرد.

همچنين بيشترين حجم معاملات را شرکت هاي توسعه معادن و فلزات( ومعادن2)، مخابرات ايران، پارس خودرو، سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي، ملي صنايع مس ايران(فملي2)، صنايع آذرآب، سرمايه گذاري خوارزمي، بانک تجارت و بانک صادرات به خود اختصاص دادند.

در پايان معاملات امروز، نماد معاملاتي حق تقدم شركت معدني دماوند با توجه به اعلام مهلت پذيره نويسيبازگشايي شد.

اين در حالي است که نماد معاملاتي شركت گروه گسترش نفت و گاز پارسيان جهت برگزاري مجمع عمومي فوق العاده به منظور تغيير سال مالي شركت، متوقف شد.

3939

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits