دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
چه کسی صندلی خالی هیئت رئیسه اتاق بازرگانی را تصاحب می‌کند؟ - اقتصاد > بازرگانی - فارس نوشت: یکشنبه هفته آین-صندلی-خالی-هیئت-رئیسه-اتاق-بازرگانی

اقتصاد > بازرگانی - فارس نوشت:

یکشنبه هفته آینده همزمان با جلسه هیأت نمایندگان اتاق ایران، انتخابات نایب رئیس اول اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود و تا کنون ۳ کاندیدا برای رقابت و کسب این کرسی اعلام آمادگی کرده‌اند.

سال گذشته پس از خروج محمد نهاوندیان، رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران و پیوستنش به بدنه دولت، غلامحسین شافعی بر صندلی ریاست اتاق ایران تکیه زد و اکنون با گذشت بیش از یک سال، یک صندلی از تیم ۷ نفره هیئت رئیسه اتاق ایران خالی مانده است.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که تاکنون مجیدرضا حریری رئیس کمیسیون واردات اتاق ایران، احمدرضا پورفلاح رئیس کمیسیون صنایع اتاق و محسن چمن‌آرا عضو هیئت نمایندگان اتاق برای شرکت در انتخابات نایب رئیسی اعلام آمادگی کرده‌اند.

از طرف دیگر گفته می‌شود برخی از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در تلاشند تا نظر مسعود کرباسیان به عنوان نماینده دولت در اتاق بازرگانی را برای شرکت در این انتخابات جلب کنند.

پیش از این دولت اعلام کرده که هیچگونه دخالتی در انتخابات اتاق بازرگانی نخواهد داشت.

45503

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits