دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کاربران خبرآنلاین پاسخ دادند: وام هشتاد میلیونی با قیمت مسکن چه خواهد کرد؟
0
کاربران خبرآنلاین پاسخ دادند: وام هشتاد میلیونی با قیمت مسکن چه خواهد کرد؟ - اقتصاد > مسکن - اکثر کاربران خبرآنلاین اعتقاد -کاربران-خبرآنلاین-پاسخ-دادند-هشتاد-میلیونی
کاربران خبرآنلاین پاسخ دادند: وام هشتاد میلیونی با قیمت مسکن چه خواهد کرد؟

اقتصاد > مسکن - اکثر کاربران خبرآنلاین اعتقاد دارند وام مسکن تا سقف هشتاد میلیون موجب گرانی بی رویه مسکن خواهد شد.

52 درصد از کاربران خبرآنلاین که در تازه ترین نظر سنجی گروه اقتصادی شرکت کردند اعتقاد دارند وام مسکن تا سقف هشتاد میلیون منجر به گرانی مسکن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین تعداد 20660 نفر در نظر سنجی با این پرسش که « به نظر شما افزایش وام مسکن تا سقف هشتاد میلیون چه تاثیری در بازار مسکن دارد؟» شرکت کردند.

از این تعداد 24.6 درصد به گزینه « تاثیر خاصی ندارد و رکود فعلی ادامه می یابد» رای دادند. بر این اساس گزینه « تاثیر خاصی ندارد» پس از گزینه « باعث گرانی بی رویه می شود» که 52 درصد آرا را کسب کرده، بیشترین رای را داشته باشد.

23.4 درصد شرکت کنندگان نیز اعتقاد دارند وام هشتاد میلیونی مسکن بازار را رونق می دهد و قیمت ها به طور معقول افزایش پیدا می کند.

کاربران خبرآنلاین پاسخ دادند: وام هشتاد میلیونی با قیمت مسکن چه خواهد کرد؟

3939

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits