دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهسازي و نوسازي در فرودگاه مهرآباد متوقف نمي‌شود
0
بهسازي و نوسازي در فرودگاه مهرآباد متوقف نمي‌شود - بهسازي و نوسازي در فرودگاه مهرآباد متوقف نمي‌شود -بهسازی-نوسازی-فرودگاه-مهرآباد-متوقف

بهسازي و نوسازي در فرودگاه مهرآباد متوقف نمي‌شود

بهسازی و نوسازی در فرودگاه مهرآباد متوقف نمی‌شود

به گزارش دلگرم به نقل از صنعت نیوز ،‌ راهکارهای ساماندهی ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اولویت ترمینال1 و2 با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها بررسی شد.

محمدعلی ایلخانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به‌همراه سیاوش امیرمکری عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع، سید‌احمد مؤمنی‌رخ عضو هیات مدیره، حسین صادقی معاون عملیات فرودگاهی و حسین اسفندیاری مشاور اجرایی با حضور در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد راهکارهای ساماندهی ترمینال‌های این فرودگاه با اولویت ترمینال 1 و 2و همچنین ساختمان مرکز کنترل (اپروچ) مهرآباد و مشکلات و کاستی‌های موجود در بخش فنی و تاسیساتی این فرودگاه بررسی شد. ایلخانی در این نشست بر تسریع در اجرای طرح ها و همچنین تکمیل اپرون و پارکینگ طبقاتی تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت اعزام و پذیرش بالای فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: باید فضایی متناسب با نشست و برخاست هواپیما با بهره‌مندی از ترمینال‌های مناسب فراهم شود. ایجاد تسهیلات مناسب و همچنین ساماندهی خدمات فرودگاهی برای تسهیل در تردد و ارائه خدمات بهینه به مراجعان از دیگر محورهای مطرح شده در این جلسه بود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور افزود: فعالیت‌های بهسازی و نوسازی در مهرآباد متوقف نخواهد شد و به سوی جلب رضایت ارباب رجوع در این فرودگاه پیش خواهیم رفت.

ایلخانی گفت: در سایه دولت تدبیر و امید و با تلاش بیشتر در عرصه فرودگاهی باید خدمات شایسته‌تری به مسافران ارائه کنیم. در این نشست همچنین علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گزارشی از آخرین روند انجام اقدامات صورت گرفته در فرودگاه مهرآباد ارائه داد. اعتبار احداث ساختمان اپروچ مهرآباد و همچنین ساماندهی ترمینال یک و دو با انتخاب سرمایه‌گذار از طریق برگزاری فراخوان به تصویب رسید.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits