دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهره برداري از اينترنت پرسرعت 116 روستاي چهارمحال وبختياري
0
بهره برداري از اينترنت پرسرعت 116 روستاي چهارمحال وبختياري - بهره برداري از اينترنت پرسرعت 116 روستاي چهارمحال-بهره-برداری-اینترنت-پرسرعت-روستای-چهارمحال

بهره برداري از اينترنت پرسرعت 116 روستاي چهارمحال وبختياري

بهره برداری از اینترنت پرسرعت 116 روستای چهارمحال وبختیاری

به گزارش دلگرم به نقل از صنعت نیوز ،‌ همزمان با هفته دولت اینترنت پرسرعت 116 روستای چهارمحال وبختیاری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری به صورت ویدئو کنفرانس با روستای سورک به بهره برداری رسید.

محمود واعظی با اشاره به اینکه توسعه دفاتر ای سی تی روستایی نقش اساسی در پیشرفت کشور ایفا می کند ، سرعت بخشی به توسعه ارتباطات دیجیتال و شبکه فناوری اطلاعات در مناطق روستایی به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته کشور را از اولویت های دولت برشمرد.

وی افزود: توسعه ارتباطات به ویژه موضوع فناوری اطلاعات و فراهم شدن دسترسی همگانی به اینترنت پر سرعت از سوی دولت با جدیت پیگیری می شود.

وزیر ارتباطات گفت : فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فناوری هزاره جدید است که با کم کردن زمان انجام محاسبات ، دقیق تر شدن پردازش داده و تبادل اطلاعات ، هزینه های تولید را کاهش داده است.

به گفته وی برای ایجاد زیرساخت دسترسی به اینترنت پرسرعت در روستاهای چهارمحال و بختیاری 14 میلیارد ریال هزینه شده است.

واعظی همچنین گفت : شبکه ملی فناوری اطلاعات در سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این شبکه از الویت های وزارت ارتباطات و فناوری است افزود : این اینترنت ملی نیست و شبکه ملی اطلاعات است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات قانون مجلس و مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت : مقدمات اجرایی این شبکه فراهم شده است.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits