دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اسمارت فون جدید و جذاب ژاپنی‌ها
0
اسمارت فون جدید و جذاب ژاپنی‌ها - به گزارش صنعت نیوز، دو محصول جدید کمپانی شارپ می ت-اسمارت-جدید-جذاب-ژاپنی

به گزارش دلگرم به نقل از صنعت نیوز، دو محصول جدید کمپانی شارپ می توانند رقیبی برای اسمارت فون و تبلت های جدید ساخت سامسونگ یا اپل باشند.

برای اولین بار و در اتفاقی غیر قابل پیش بینی، اسمارت فونی با قابلیت های بالا و متنوع از آسیا و از کمپانی کمتر شناخته شده ای نسبت به اپل و سامسونگ به بازارهای جهانی ارائه خواهند شد. این کمپانی، شارپ نام دارد. شارپ، یکی از کمپانی های صنایع الکترونیکی ژاپن است که در عرضه و ارائه فناوری های جدید فعالیت دارد. این کمپانی از معرفی دو اسمارت ‌فون جدید در ژاپن خبر داده است.

اسمارت فون جدید و جذاب ژاپنی‌ها

برای نخستین بار یکی از اسمارت فون های جدید شارپ از اواخر ماه آگوست در بازار امریکا ارئه خواهد شد زیرا پیش از این، محصولات ژاپنی تنها در همین کشور توزیع و در سایر کشورها عرضه نمی شدند. در خبرهای متفاوتی از این محصول با عنوان اولین گوشی بدون قاب یاد کرده اند که می تواند برای کاربران و مصرف کنندگان جالب توجه باشد.


اسمارت فون جدید و جذاب ژاپنی‌ها

اپراتور ژاپنیSoftBank دو اسمارت فون جدید از زیر مجموعه های Sharp SH-04F را با نام های Sharp Aquos Crystal و Aquos Crystal X را روانه بازار خواهد کرد. مدل اول یعنی Sharp Aquos Crystal روانه بازارهای امریکایی خواهد شد و مدل دوم به عرضه وطنی خواهد پرداخت.


اسمارت فون جدید و جذاب ژاپنی‌ها

دو مدل اسمارت فون در 5 اینچ و 5.5 اینچ ارائه خواهند شده اند. مدل 5 اینچی، 140 گرم وزن، ضخامتی به نازکی 10 میلی متر، رزولوشن 720P پردازنده اسنپ دراگون 400 فرکانس، 1.2 گیگاهرتزی و از حافظه 8 گیگا بایت برخوردار است.


اسمارت فون جدید و جذاب ژاپنی‌ها

اسمارت فون مدل 5.5 اینچی به امکاناتی از قبیل رزولوشن 1080 P و پردازنده اسنپ دراگون 801 فرکانس، 2.3 گیگا هرتز و به 2 گیگا بایت رم مجهز است. اسمارت فون های جدید در رنگ های قرمز، سفید، آبی و مشکی به بازار فناوری ارائه می شوند.


-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits