دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هانیه توسلی ممنوع‌ التصویر و ممنوع‌ الصدا شد
3
ممنوع التصویری هانیه توسلی ، ممنوع الصدا شدن هانیه توسلی هانیه توسلی هم ممنوع‌ التصویر و ممنوع‌ الصدا شد

ممنوع‌ التصویر شدن هانیه توسلی

دلگرم : تلویزیون اعلام کرده که تصاویر و صدای هانیه توسلی باید از تیزرهای "ایده اصلی" حذف شود.

پیام نیکفرد (مدیر روابط عمومی شرکت سینمایی خانه فیلم و پخش‌کننده ایده اصلی)، با اشاره به پخش نشدن تیزرهای این فیلم از صداوسیما گفت: بعد از آنکه تیزرهای فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی آماده شد، آن را به صدا و سیما ارائه کردیم اما به ما اعلام شد که باید بخش‌هایی که هانیه توسلی در آن حضور دارد، حذف شود.

وی ادامه داد: به ما اعلام شد پخش تصویر و صدای هانیه توسلی در قالب تیزر و برنامه‌های دیگر ممنوع است.

پیش از این پخش تیزرهای فیلم قسم با بازی مهناز افشار در صداوسیما ممنوع شده بود و صداوسیما به سازندگان این فیلم اعلام کرده بود که باید تصاویر و صدای مهناز افشار را از این تیزرها حذف کنند.

فیلم ایده اصلی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و با بازی مریلا زارعی، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی و مهرداد صدیقیان هم‌اکنون در حال اکران است.

هانیه توسلی ممنوع‌ التصویر و ممنوع‌ الصدا شد

آخرین حضور هانیه توسلی در تلویزیون به سریال «شمس‌العماره» سامان مقدم برمی‌گردد. او پیشتر در سریال «میوه ممنوعه» حسن فتحی هم بازی کرده بود.

خبر ممنوع‌التصویری هانیه توسلی بعد از حاشیه‌های پیش‌آمده برای فیلم سینمایی «پایان‌نامه» مطرح شد. توسلی زمانی که حاضر نشد در فیلم پایان نامه بازی کند ممنوع الکار شده بود. این فیلم، معترضان سال ۸۸ را به زیر سئوال برده بود، گرچه پس از اکران، میزان استقبال از آن بسیار پایین بود.

حامد کلاهداری، کارگردان این‌ فیلم پس از وقایع انتخابات ۸۸، این فیلم را با محوریت حوادث پس از انتخابات جلوی دوربین برد و پس از ساخت آن این‌گونه مطرح شد که برخی از بازیگران به‌دلیل آن‌که حاضر به حضور در این فیلم نشدند، تحت فشار قرار گرفتند که امیر آقایی و هانیه توسلی از آن جمله نام برده شدند.

توسلی بعد از انتخابات سال ۹۲ درباره اتفاقات آن دوره به کلاهداری نامه نوشت و تاکید کرد: آن روز که با بازیگرانی که حاضر نشدند در فیلم شما بازی کنند به بدترین نحو برخورد کردید تا آنها ممنوع‌الکار شوند، نباید فراموش می‌کردید که چرخه روزگار همیشه به کام نمی‌چرخد. اگر طرز تفکر شما همانی‌ست که چند سال است پیشه نمودید، اگرچه با آن مخالفیم اما به عنوان یک عقیده، به آن احترام می‌گذاریم، اما چرخش یک روزه شما بعد از انتخابات پرشور ۹۲ نامی جز فرصت‌طلبی ندارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (3 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits